הוא חוזר: נמרוד משיח יתחרה באליפות ישראל בגלשני IQ פויל

נמרוד משיח | משה סולומון

האליפות תיערך בסוף השבוע הקרוב בחיפה. בכירי גולשי וגולשות ה IQ פויל יתחרו החל מיום שישי באליפות ישראל בדגם לשנת 2022. זו התחרות הראשונה של נמרוד משיח מאז חזרתו מפרישה

(גודל טקסט)
נמרוד משיח
נמרוד משיח | משה סולומון

החוף השקט בחיפה יארח החל מיום שישי את אליפות ישראל בגלשני IQ פויל, הדגם האולימפי החדש. הנבחרות של שחר צוברי (נשים) וגל פרידמן (גברים) מסיימות שנה ראשונה מרשימה בקמפיין פריז ומתכוננות לאליפות העולם, שתערך בחודש הבא.

אל טובי הגולשים והגולשות בארץ יצטרף שם חדש-ישן, נמרוד משיח, סגן אלוף העולם לשעבר, שחזר בחודשים האחרונים מפרישה ומתאמן עם הנבחרת של גל פרידמן. "חזרתי למקום הטבעי שלי" אומר משיח, "הגלשן החדש דורש ערנות שיא ביחס לדגם האולימפי שאני מכיר, אין מקום לטעויות על המים. עם החברים לנבחרת ועם גל אני חוזר ללמוד ומחכה כבר לבחון את עצמי בתנאי תחרות. המבט כמובן אל אליפות העולם בחודש הבא".

בחודשים האחרונים מתאמנות נבחרות הגלישה רבות בחו"ל, כאשר המטרה היא בנייה שלהן לקראת המשחקים האולימפיים בפריז. המחזור האולימפי הקצר (בגלל דחיית אולימפיאדת טוקיו) חייב את הצוותים המקצועיים לבצע שינויים והתאמות בתוכניות השנתיות, על מנת להביא את הגולשים מוכנים כבר לאליפות העולם 2023, שם יחולקו הקווטות הראשונות לפריז.

בחודשים האחרונים השיגו הגולשים תוצאות יפות, כאשר יואב עומר מנצח את תחרות המבחן בהאג ומסיים רביעי באליפות אירופה, שחר טיבי עם מדליית הארד בתחרות המבחן והעפלה לגמר אליפות אירופה, ביחד עם דניאלה פלג.

אליפות ישראל תיערך במשך ארבעה ימים, מיום שישי הקרוב ועד שיוטי המדליות ביום שני ופתוחה לצפייה לקהל הרחב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי