צליחת ספידו בכנרת התקיימה בפעם ה-68 בסימן בטיחות במים

| פטריסיה בן עזרא

באירוע השחייה הוותיק השתתפו קרוב ל-10,000 צולחים והוא כלל שני מסלולי שחייה במרחקים של 1.5 ק"מ ו-3.8 ק"מ

(גודל טקסט)

אירוע השחייה העממי הגדול והוותיק בישראל – צליחת ספידו בכנרת – יצא לדרך בפעם ה-68 היום (שבת) השתתפות קרוב ל-10,000 צולחים. צליחת ספידו בכנרת, ע"ש יעקב חסיד, הפך עם השנים למסורת של שחייה בקרב דורות של שחיינים ושחייניות בכל הגילאים. באירוע, לצד ספורטאים בגילאי 80 פלוס, שחו ילדים מכיתות א' ו-ב' המשלימים את מסלול השחייה העממי במרחק 1.5 ק"מ.

אירוע השחייה לכל המשפחה, כלל שני מסלולי שחייה במרחקים של 1.5 ק"מ ו-3.8 ק"מ. לצורך שמירה על בטיחות הצולחים במים, צלחו השוחים באירוע עם מצוף מים פתוח ולאורך המסלול הוצבו רפסודות וסירות הצלה. כמו כן, הצולחים ענדו צמיד הכולל ברקוד שאפשר למארגני האירוע (קבוצת בן דרור) ולמשטרת ישראל לבקר את כניסת המבקרים והיוצאים מהאגם. כל אלו נועדו להעניק מעטפת בטיחותית שהבטיחה שחייה מהנה ובטוחה לכל הצולחים.

ספידו כנרת
| פטריסיה בן עזרא

בסיום האירוע, כל שחיין קיבל מדליה כאות הוקרה על השתתפותו, שוקו, לחמנייה וחטיף בריאות. בנוסף, הקהל הוזמן ליהנות מקוקטייל חגיגי ומעובד בחוף צמח המחודש עם הופעה חיה של להקה מקומית, דוכני ספורט ומזון, "פודטראקס" (משאיות אוכל) ואמנים מקומיים שמכרו את יצירותיהם. כמו כן בסיום האירוע הקהל נפגש עם "משמר הצלה ימי" וקיבל טיפים וכלים לשחייה בטוחה במים לכל המשפחה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי