כדוריד: דניאל שקלים פרש מנבחרת ישראל, פורסם הסגל לקראת איסלנד וצ'כיה

play
קפטן הנבחרת פרש. דניאל שקלים | אתר רשמי, איגוד הכדוריד
תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 4.10 06:03

שחקנה של א.ס. רמת השרון ומי ששימש כקפטן בשנים האחרונות הודיע על פרישה מהמדים הלאומיים: "זו הייתה גאווה גדולה". דראגן ג'וקיץ' הכריז על הסגל הסופי למוקדמות אליפות אירופה

(גודל טקסט)

המאמן הלאומי בכדוריד דראגן ג'וקיץ' פרסם את הסגל הרחב לצמד המשחקים מול איסלנד ב-12.10 ומול צ'כיה בת"א ארבעה ימים לאחר מכן בפתיחת קמפיין אליפות אירופה. קודם לכן, הודיע דניאל שקלים, מי ששימש כקפטן נבחרת ישראל בשנים האחרונות, על פרישה מהמדים הלאומיים: "אני פורש בלב שלם, הגיע זמני לאחר 10 שנים מדהימות בנבחרת! זו הייתה גאווה גדולה לשמש כקפטן. האמת, שלא מאמין שעברו עשר שנים כל כך מהר, הזמן פשוט עף, טס! אני זוכר את הזימון הראשון שלי בגיל 19, כל כך התרגשתי שאני הולך להתאמן עם השחקנים הכי טובים בארץ. זה היה בקמפיין האחרון של שלמה הופמן. הגעתי לאימון ופשוט הייתי מאושר וחדור מטרה להראות שאני שייך לפה. עכשיו, יש בנבחרת חבורה של שחקנים מוכשרים, מקצוענים, שרעבים להצליח. אני בטוח שהמרחק בינינו לבין טורניר גדול קרוב מאוד. אני כל כך שמח שנפל בחלקי לשחק איתם, ובכלל אני חושב שלאורך השנים האלו כל נבחרת וסגל שהגיע היה מיוחד. שמח שזכיתי".

שקלים בן ה-30 רשם 61 הופעות בינלאומיות ו-101 שערים הפרישה שלו מגיעה דווקא כשעומר דבדה, הקפטן שאותו הוא ירש לפני מספר שנים, שב לנבחרת כעוזר מאמן וכיועץ מנטלי. שקלים ימשיך לשמש כקפטן קבוצתו, א.ס. רמת השרון, איתה הוא כמובן רוצה לזכות ולהניף תואר היסטורי.

שחקן נבחרת ישראל כדוריד יונתן דיין
רוצים להשיג ניצחונות בתחילת הקמפיין. יונתן דיין | אתר רשמי, איגוד הכדוריד

מחר (שישי) ייקבע הסגל הסופי עם השחקנים הליגיונרים המשחקים באירופה: יואב לומברוזו (לימוז'), דן טפר ודניאל מוסינדי (סראן), אדיר כהן (טרמבליי), שניר נציה (נאנסי) – שמשחקים בליגות הבכירות בצרפת, ואלו שבגרמניה: יהב שמיר (מינדן), יונתן דיין (האם), נדב כהן (לובק שוורטאו) ואלון אוברמן (פוטסדאם). המקומיים שהוזמנו: ליאור גורמן, תומר בודנהיימר, תום שם טוב, אורון ברגיל, רועי ליבגוט, חן ליבגוט, אראל צייטלר, אור לוי, לידור פסו, אור ממן, תום ליבוב, זיו קדן, רואי סולומון, עמית סטלמן, איתי סויסה, עמית מוטולה, קסם עמיאל, ברק קרמון ויובל כץ.

הנבחרת תמריא לאיסלנד ביום ראשון, כאשר המשחק ברייקיאוויק ייערך ביום רביעי (ב-22:45 שעון ישראל). למחרת הנבחרת תשוב לארץ, ותחל בהכנות למשחק מול צ'כיה בהיכל שלמה בת"א שייערך ביום ראשון, ערב שמחת תורה בשעה 15:00.