מבזקי ספורט: ירושלים תארח את אליפויות ישראל בטקוואנדו

ראש עיריית ירושלים משה לאון וראשי התאחדות הטקוואנדו | יחצ

ההתאחדות הישראלית לטקוואנדו הודיעה על סיכום שיתוף פעולה עם עיריית ירושלים לקיום אליפויות ישראל ואליפות בינ"ל גדולה בעיר. קבוצת ריצה למשרתים במילואים הוקמה ברחובות

(גודל טקסט)
ראש עיריית ירושלים משה לאון עם ראשי התאחדות הטקוואנדו
ראש עיריית ירושלים משה לאון וראשי התאחדות הטקוואנדו | יחצ

ההתאחדות הישראלית לטקוואנדו הודיעה על סיכום שיתוף פעולה עם עיריית ירושלים לקיום אליפויות ישראל ואליפות בינ"ל גדולה בעיר. ראש עיריית ירושלים משה לאון, מנכ"ל העיריה איציק לארי, סגן ראש העיר אלישע פלג ומ"מ מנהלת אגף הספורט ליאת פיטרו נפגשו עם יו"ר ההתאחדות יהודה מעיין והמנכ"לית נועה שמידע ודנו בקיום האירועים החשובים של הענף בעיר ירושלים בירת הספורט של ישראל.

העירייה תתמוך בקיום אליפות ישראל בטקוואנדו לשנת 2023 ואליפות הילדים, אליפות בינ"ל בסבב העולמי או האירופאי לקראת המשחקים האולימפיים והפראלימפיים פריז 2024 וכן אליפות אירופה. לאון בירך על שיתוף הפעולה, הבטיח לתמוך ולקדם את אירועי הענף בעיר ואיחל לראשי האיגוד הצלחה לקראת המשחקים האולימפיים והפראלימפיים בפריז 2024.

יהודה מעין: "בעיר ירושלים קיימים עשרות סניפי מועדוני טקוואנדו ואלפי מתאמנים ומתאמנות ומדובר באחד הענפים הפופולארים בעיר מזה שנים. העיר הצמיחה אלופי אירופה ומדליסטים באליפויות אירופה ועולם בטקוואנדו ואך טבעי שירושלים כבירת הספורט תמשיך להיות מנוע צמיחה של ענף שנמצא בזינוק גדול בשנה האחרונה הן מבחינת כמויות המתאמנים והן מבחינת ההישגים בזירה הבינלאומית. אני בטוח שהתמיכה של עיריית ירושלים לקיום אליפויות לאומיות ובינ"ל בעיר תהיה אטרקציה גדולה לתושבים, לפעילי הענף וגם למשלחות שיגיעו מרחבי העולם".

רצים לשמור על ביטחון ישראל

עיריית רחובות והחברה העירונית מעודדות אורח חיים בריא ומצדיעות לנשות ואנשי מערך המילואים, השותפים המלאים לשמירה על ביטחון מדינת ישראל. בימים אלה מוזמנות ומוזמנים כל משרתות ומשרתי המילואים הפעילים, יחד עם בני/בנות זוגם, להירשם לקבוצת ריצה ייעודית שתיפתח במיוחד עבורם, בעלות סמלית של 100 שקל לכל התקופה (8 חודשים), בהובלת מדריכה מקצועית ומוסמכת. קבוצת הריצה עתידה להיפגש פעמיים בשבוע בספורטק העירוני ברחובות: בימי שלישי, בין השעות 20:30 -21:30 ובימי חמישי בין השעות 19:00 -20:00. אימון ניסיון והיכרות יתקיים ביום שלישי, 25.10.22, בשעה 20:30. הרשמה דרך אתר החברה העירונית או כאן.

רחמים מלול, ראש העיר: "חשוב לנו לעודד אורח חיים בריא לכלל תושבי רחובות. יחד עם ההוקרה למשרתי המילואים – שילבנו את שתי המטרות הללו לפרויקט חדש של קבוצת ריצה ייעודית. אנו מזמינים אתכם להגיע ולהנות מריצה משותפת".

חבר המועצה רועי שרעבי, מחזיק תיק הספורט: "זוהי קבוצה ייחודית שבה מתנדבות ומתנדבי מילואים צה"ל ובני הזוג שלהם, הינם חשובים ומוערכים מאד, וייצרנו להם את המקום לרוץ ביחד".

אייל פרנקל, מנכ"ל החברה העירונית: "החברה העירונית רחובות גאה להביא למתנדבות ולמתנדבים הפעילים בצה"ל ולבני ובנות זוגם, פעילות ספורטיבית ייחודית רק בעבורם – קבוצת ריצה. בעבורנו פעילות זו הינה המשך הערכה על מסירותם וגאוות היחידה של עירנו. אני מזמין את כל המילואימניקיות והמילואימניקים לבוא ולרוץ ביחד ובכיף!".

דורון מורד מנכ"ל כפר המכביה
מנהל כפר המכביה דורון מורד | יח"צ – חד פעמי, מורג ביטן

הנהלת כפר המכביה הרחיבה את מתחם חדרי הכושר בעוד כ-300 מ"ר בהשקעה של כ-150,000 שקל. דרור מורד, מנכ"ל כפר המכביה :"מתחם חדרי הכושר בכפר המכביה משתרע על של כ-1,000 מ"ר והינו אחד ממתחמי הכושר הגדולים והמקצועיים בישראל". למתחם חדרי הכושר בכפר המכביה יש כיום כ-2,500 מינויים והצפי שבשנת 2023 יתווספו עוד כ-1,000-1,200 חברים חדשים.

עפ"י התוכנית האסטרטגית מתכננים בכפר המכביה להקים בשנת 2023-2024 עוד מספר מתחמים של חדרי כושר ביניהם חדר כושר מיוחד לילדים ונוער בגילאים 7-14, חדר כושר מיוחד לנשים חרדיות ,חדר כושר מיוחד לנשים בהריון וחדר כושר לבני גיל הזהב. כל חדרי הכושר הנ"ל ילוו במדריכים מקצועיים עם תכניות אימונים ייעודיות. דרור מורד מציין עוד שבשנתיים האחרונות הפך כפר המכביה לקומפלקס התיירות והפנאי המבוקש ביותר בקרב קבוצות ספורט וספורטאים מישראל ומחו"ל כאשר אימוני הכושר מלווים גם בשפים שבונים תפריטים מיוחדים לספורטאים.