הפועל ראשון לציון נותרה המושלמת היחידה בליגת העל בכדוריד

האדומים מעיר היין ניצחו 32:33 דרמטי את רמת השרון ועידן מימון, שבוע לפני הדרבי. ניצחונות בכורה לחבל אילות ולקרית אונו, רמת גן עדיין ללא נקודות

(גודל טקסט)

זה לא היה מחזה רגיל לראות את עידן מימון מתמודד נגד הפועל ראשון לציון, שאחרי משחק נהדר הוא וקבוצתו א.ס. רמת השרון נכנעו לאדומים מעיר היין, שבזכות 32:33 נותרו היחידים שמאזנם מושלם בתום ארבעה מחזורים וכמובן שהם הנחילו הפסד בכורה העונה למימון.

כזכור, אנחנו שבוע לפני הדרבי ומכבי ראשון לציון כבר ספגה אמש (חמישי) הפסד שני העונה בעקבות 29:23 בביתה של האלופה הפועל אשדוד.

הפועל ראשון לציון
הפועל ראשון לציון נותרה המושלמת היחידה | אתר רשמי, הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד

הפועל ראשון לציון – א.ס. רמת השרון 32:33

שתי הקבוצות הגיעו עם מאזן מושלם למפגש בנחלת יהודה. ראשון לציון כיבדה את מימון לפני הפתיחה, אבל בהמשך לא נתנה יותר מדי כבוד לרמת השרון. דווקא האורחת פתחה נהדר את המשחק. איבן מושיץ' (צמד), מרקו צ'ורצ'יץ' וחטיפה של יוסי אפו, שהריץ את טל הרשקוביץ למתפרצת קבעה 1:4. טומסילאב סטויקוביץ' סיפק עצירה שנייה, ואפו סיים נהדר וקבע 1:5 וסחט הרחקה לשתי דקות בהפועל ראשל"צ. ליאור גורמן עצר את הריצה, אבל רמה"ש לא עצרה ומושיץ' ודניאל שקלים העלו ל-3:7. רמה"ש נעצרה דווקא ביתרון מספרי. הפועל מנגד נכנסה למשחק. אורון ברגיל נכנס לשער, שינה את המומנטום – עצר את רם טורקניץ בפנדל – גורמן ורועי ליבגוט קבעו שיוויון 14:14, והמחצית הסתיימה ביתרון שער עבור רמה"ש.

החצי השני היה סיפור אחר לגמרי. אראל צייטלר פתח אותה בשיוויון, אבל משם זו הייתה הצגה של אורון ברגיל בשער ואולג אסטרשפאקין הבלארוסי, שגם העניק יתרון ראשון לאדומים – 16:17. אסטרשפקין העלה לפלוס 3, פריבאק קבע עוד יתרון שיא – 23:27 (45'). שקלים הקטין, רועי ליבגוט עדכן את התוצאה – 27:31. אסטרשפקין עם התשיעי וברגיל עם העצירה ה-13, אבל הסיפור לגמרי לא נסגר.

מושיץ' הגיע לעשירי שלו וקבע 29:32 להפועל – שתיים וחצי דקות לסיום. הפועל הסתבכה, איבדה כדור ואת סורקיס לשתי הדקות האחרונות שבהן הייתה בחסרון מספרי. טל הרשקוביץ הקטין למינוס 2 – פחות משתי דקות לסיום. חן ליבגוט עלה מהספסל ודייק מהפינה – 28:31. בן ליברטי הבקיע בפנדל דקה לסיום, ואז החלה הדרמה צייטלר איבד כדור, וברגיל עם ההצלה של המשחק מול צ'ורצ'יץ', שעוד הספיק להבקיע ולצמק לשער – חצי דקה לסיום- וסיפק דרמה. אסטרשקפקין נעצר אצל טומיסאלב סטויקוביץ', וחסימה גדולה של רועי ליבגוט מנעה מרמה"ש שיוויון דרמטי.

מאמן רמת השרון עידן מימון נגד הפועל ראשון לציון
לא מחזה רגיל. עידן מימון נגד הפועל ראשון לציון | אתר רשמי, הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד

א.כ. נס ציונה – מ.כ יובלים חולון 43:30

חולון פתחה את העונה עם שני הפסדים, אבל היום היא רשמה ניצחון מרשים מאוד בנס ציונה – שחטפה מכה אחרי פתיחת עונה טובה. בהופעה התקפית מצוינת כשאור לוי עם 9 שערים, לידור פסו עם 6, רואי סולומון, תום ליבוב ואבירן יוסף עם 4 כ"א היו המבקיעים הבולטים שלה. מילוש ראיצ'יץ' בלט בשער חולון עם 16 עצירות, כאשר זיו קדן ואור כנעני עצרו פנדל כל אחד. ניקולה סוקורוביץ' מלך שערי ליגת ווינר הוביל את נס ציונה עם 16 כיבושים, יותר ממחצית משערי קבוצתו, אבל כאמור זה לא הספיק. עמרי נדלר 4 ומרקו קאמפר 3 היו גם בכובשים המובילים בשורות הטייגרים.

הפועל חבל אילות – הפועל רמת גן 29:33

ניצחון בכורה לאילות, ששלטה לאורך מרבית שלבי המשחק. סטפן איליץ' הוביל את אילות עם 11 שערים, דרקו טודורוביץ' הוסיף 7. יאיר טסטה במשחק נהדר כבש 6, דילן דרסמן וטל קדמי 3 כ"א, אנדי קוגן 2 ומילוש ניקוליץ' 1. גוראן ראקוביץ' סיפק 8 עצירות מ-30 זריקות – 26%, וחולי קוגן סיים עם עצירה אחת.

מכבי קרית מוצקין – בני הרצליה 37:30

בעונה שעברה מוצקין הקדימה בנקודה את הרצליה, ונכנסה על חשבונה לבית העליון מהמקום השישי. העונה, ספק אם זה יקרה. הרצליה כבר עם ניצחון שלישי ברציפות. מוצקין עם מאזן 2:2. נמניה סקורוביץ' (האח של הסקורר מנס ציונה ניקולה סקורוביץ') הוביל את מוצקין עם 13 שערים. פולג אסייג הבקיע 6 בכובשים הבולטים.

אס"א תל אביב
אס"א שמטה יתרון, קרית אונו חגגה ניצחון בכורה | אתר רשמי, אלון נגל

אס"א ת"א – הפועל קרית אונו 34:33

אחרי שלושה הפסדים, קרית אונו רושמת ניצחון בכורה – במשחק שכבר היה בהולכה של אס"א במחצית הראשונה, עבר מהפך וליתרון אונו ב-6 שערים – והסתיים בדרמה. טאריק קאסומוביץ' הוביל את אונו עם 11 שערים. מילוש סאביץ' הוסיף 6 בהופעת הבכורה שלו – כמו גם אלון שולמן שהיה המצטיין. מלויה דוליץ' 4. האריס פלח סיים עם 35 אחוזי עצירות. באונו הורחקו – איתי שלמא, איליה מוסיינקו ומילויה דוליץ'. יובל כץ הוביל את אס"א ת"א עם 10 שערים. אמיר זייפרט הוסיף 7. עידו בדור כבש 5 עד שהורחק באדום ישיר. קובי כהן השוער סיפק 15 עצירות ב-45 אחוזים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי