דנה אזרן חוגגת: "הרגשה מטורפת שייקח זמן לעכל. יש עוד לאן לשאוף"

סגנית אלופת העולם החדשה בטאקוונדו מאושרת אחרי ההישג ההיסטורי: "אבוא חזקה יותר בעתיד". מאמנה: "הוכיחה יכולות גבוהות"

(גודל טקסט)

הספורט האולימפי בישראל חוגג הבוקר (שישי) עוד הישג מרשים, אחרי הזכייה של דנה אזרן במדליית כסף באליפות העולם בטאקוונדו. הלוחמת בת ה-21 המתחרה בקטגוריית משקל מעל 73 ק"ג, רשמה יום קרבות אדיר באליפות במתקיימת בגוואדלחרה שבמקסיקו, עם ארבעה ניצחונות והפסד מותח בגמר.

אחרי מדליית הארד של אבישג סמברג באולימפיאדת טוקיו, הענף ממשיך לצבור תאוצה בישראל, וממשיך לספק הישגים.

"זו הרגשה מטורפת שייקח לי זמן לעכל", סיכמה אזרן את היום בגאווה. "בינתיים אני קצת מבואסת שלא ניגנתי את ההמנון ושהפסדתי. יש לאן לשאוף, אבוא חזקה יותר ויותר מפעם לפעם. אני סומכת על יחיעם שרעבי מאמן הנבחרת הטוב בעולם, שיביא אותי למקום גבוה יותר, ובכלל על כל הצוות המעולה שיש לישראל, שבלעדיו היום הזה היה נראה אחרת לגמרי! אני מודה לכל לאנשים שאיתי מגיל אפס. המשפחה שלי שתומכת גם ברגעים הקשים, ושחינכה אותי תמיד לשאוף הכי גבוה. מחזיקה אצבעות לשאר חברי הנבחרת שיתחרו בימים הבאים ומקוה שנחזור עם עוד הישגים כנבחרת".

לוחמת הטאקוונדו דנה אזרן עם מדליית הכסף באליפות העולם
כבוד. אזרן ומאמניה עם המדליה | אתר רשמי, אמאדין לוריאול, ההתאחדות הישראלית לטאקוונדו

המאמן הלאומי יחיעם שרעבי אמר: "יום מעולה של דנה שהוכיחה את היכולות הגבוהות מאוד שלה ויכלה לסיים גם כאלופת עולם. אני שמח שהיא מצטרפת להישגים המרשימים של הנבחרת החזקה שלנו. לאבישג סמברג היה יום קרבות מעולה ולצערי בגלל טעות פספסה את המדליה. מאחל בהצלחה לשאר המתחרים בימים הקרובים".

יהודה מעין, יו"ר ההתאחדות, אמר: "הישג מצויין של דנה אזרן והצוות המקצועי בראשות יחיעם שרעבי. נבחרת ישראל בטאקוונדו מוכיחה שוב שהיא צעירה, מוכשרת ואיכותית, ואנחנו בדרך הנכונה להמשיך להתקדם למטרות הבאות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי