מבזקי ספורט: אדי ג'ונסון וכוכבי NBA נוספים הצטרפו למאבק נגד אנטישמיות

אדי ג'ונסון | יחצ

ארבעה שחקני NBA לשעבר - אדי ג'ונסון, אדי קרי, מייקל סוויטני וסדריק טוני - הצטרפו לפרויקט מקס של "מכבי תנועה עולמית" וחברת סייטיר, ביוזמה משותפת למאבק בגזענות, האנטישמיות, ובחוסר סובלנות. אירועי צפייה משותפת של תפוצ'יפס וגולדסטאר

(גודל טקסט)
אדי ג'ונסון
אדי ג'ונסון | יחצ

ארבעה שחקני NBA לשעבר – אדי ג'ונסון, אדי קרי, מייקל סוויטני וסדריק טוני – הצטרפו לפרויקט מקס של "מכבי תנועה עולמית" וחברת סייטיר, ביוזמה משותפת למאבק בגזענות, האנטישמיות, ובחוסר סובלנות.

אמיר גיסין, מנכ"ל "מכבי תנועה עולמית": "פרויקט מקס נועד לבנות תנועה שמטרתה להילחם בגזענות, אנטישמיות וחוסר סובלנות באמצעות ספורט, טכנולוגית בינה מלאכותית ותמיכה של ספורטאים מקצועיים. ספורט הוא כלי מושלם להפצת ערכי אחדות ושותפות, ובניית גשרים בין קהילות".

כוכבי ה-NBA לשעבר הפיקו סדרה של סרטונים שנועדו לספק תובנה אישית – מדוע ספורטאים מקצועיים מצטרפים לפרויקט מקס ומדוע המאבק בשנאה כל כך חשוב להם. בסרטונים, חברי המועצה המייעצת של פרויקט מקס שולחים מסר חיובי של אחווה, כמו גם גינוי לדבריו של קניה ווסט ותמיכתו של קיירי אירווינג בסרט אנטישמי.

אריק רובין, מנכ"ל פרויקט מקס, מציין: "כשמקשיבים לאמירות של הספורטאים מבינים את התשוקה והמחויבות שיש להם במאבק בגזענות, האנטישמיות, ובחוסר סבלנות".

פרויקט מקס (ע"ש מקס נורדאו, אבי הספורט היהודי) פועל באמצעות פלטפורמה בינה מלאכותית של חברת "סיטייר", ומטרתו לבנות תנועה שתלחם בגזענות, אנטישמיות וחוסר סובלנות. הוועדה מייעצת לפרויקט מקס כוללת גם את אריק זאבי מדליסט אולימפי (ג'ודו) ויו"ר משחקי המכביה 21, שי דורון שחקנית לשעבר בליגת WNBA, גל פרדימן גולש ומדליסט זהב אולימפי, ותמיר גודמן, כדורסלן מקצועני לשעבר.

אדי קרי
אדי קרי | יח"צ – חד פעמי, יחצ

ערן רשף, מנכ"ל ומייסד ומשותף של סייטיר, מציין: "אנחנו מאמינים שספורט יכול לבנות קשרים ושיתופי פעולה בין קהילות המתמודדות עם צורות שונות של חוסר סובלנות — בפרט לאור ההיסטוריה המשותפת והאפליה שבפניהם ניצבות הקהילה היהודית והאפרו-אמריקאיות כאחת".

אדי ג'ונסון שיחק 17 עונות ב-NBA. בשנת 1989 אדי נבחר לפרס האיש השישי של ה-NBA של השנה. כיום הוא מנחה שותף של NBA Today ברדיו Sirius NBA ואנליסט הטלוויזיה של פיניקס סאנס.

אדי קרי שיחק ב-NBA במשך 11 שנים. הוא נבחר בדראפט 2001 על ידי שיקגו בולס ושיחק גם בניו יורק ניקס, דאלאס מאבריקס ומיאמי היט, שם היה חלק מקבוצת האליפות של ההיט ב-2012.

מייקל סוויטני שיחק בניו יורק ניקס ושיקגו בולס. הוא גם שיחק במשך כעשר שנים בסין ואמריקה הלטינית. מייקל הוא כיום עוזר מאמן של קבוצת הכדורסל של Yeshiva University.

טוני סדריק שיחק כ-9 שנים ב-NBA כששיחק באטלנטה הוקס, פיניקס סאנס, ניו יורק ניקס, אינדיאנה פייסרס, סקרמנטו קינגס וקליבלנד קאבלירס.הוא היה גם פרשן למשחקי כדורסל מכללות ב-ESPN.

כרטיס גירוד גולדסטאר
כל גירוד זוכה | יח"צ – חד פעמי, יחצ

תפוצ'יפס, החטיף המלוח הנמכר בישראל, וגולדסטאר, מותג הבירות המוביל בישראל, משדרגים עבורכם את חוויית הצפייה במשחקי הכדורגל עם הקרנה מיוחדת של משחק הגמר באצטדיון בלומפילד. לאורך חודש המשחקים ייצא צוות מיוחד לכ-180 ברים ברחבי ישראל ויזמין את האורחים להגיע לאירוע הגמר.

במסגרת הפעילות, כל אורח בבר שיזמין בירה גולדסטאר יקבל תפוצ'יפס וכרטיס גירוד, כשכל גירוד זוכה. ניתן יהיה לזכות במתנות שונות וכן בכרטיסים לאירוע ובצפייה בחדרי VIP.

באירוע הקרנת הגמר החגיגית יהיו עמדות צילום ממותגות, עמדות משחקי כדורגל, דיג'יי והופעה של אלי בן דוד (שוקו) וחברים.

עוד באותו נושא: ספורט