גדולים מהחיים: אוהדי מכבי ת"א במחווה מרגשת למני לוי

הצהובים לא שוכחים את מני לוי
הצהובים לא שוכחים את מני לוי | צילום: מיכל יצחקי

14 שנים עברו מאותו אירוע מצער, אך הצהובים לא שוכחים. האוהדים ידליקו ניר שמיני בביתו של השחקן. בנוסף, תהיה במקום התרמת כספים לילד הלוקה בתסמונת דאון: "כולם מוזמנים". הפרטים בפנים

(גודל טקסט)

גדולים מהחיים: אוהדי מכבי תל אביב ממשיכים את מסורת חג המכבים. ביום ראשון הקרוב, עשרות אוהדי הקבוצה, יתכנסו בבית של מנוי לוי בכפר שלם בשעה 19:00 להדלקת נר שמיני של חג החנוכה.

בנוסף למחווה, הצהובים מתרימים כסף לטובת בר מצווה שיל ילד הלוקה בתסמונת דאון. האוהדים הדגישו שכל מי שרוצה להגיע ולשמח את המשפחה מוזמן.

מני לוי, כזכור, התמוטט בטדי לפני כמעט 14 שנים. ב-26 בינואר 2002 הגיעה מכבי תל אביב למשחק חוץ מול בית"ר ירושלים. לאחר תישע דקות של כדורגל, עצר המגן הצהוב כדור בחזהו ובעט לעבר שערה של המאחרת. לאחר שלא מצא את הרשת, החל לחזור לוי להגנה ונפל מבלי שאיש נגע בו. השחקן ניסה לקום, התמוטט שוב ואיבד את הכרתו למשך זמן רב, דבר שגרם לשיתוקו.

גם ברק יצחקי ודור מיכה הגיעו לחזק את משפחת לוי (מיכל יצחקי)

אחרי תקופת הטיפול הדחוף בבית החולים הדסה עין כרם הועבר לבית החולים השיקומי בית לוינשטיין ברעננה, עד שהועבר לחזקת משפחתו. במכבי ת"א הוחלט שהחולצה מספר 12 לא תועבר לאף שחקן בעתיד. מאז אותו מקרה ועד היום, אוהדי מכבי ת"א שרים לכבודו של מני בכל משחק בדקה ה-12 ואוהדים רבים של הקבוצה מקפידים לבקרו ביום הולדתו ובחגים.

אוהדי מכבי ושי סידי. הכינו למני עוגה, גם צלחת האליפות שם (מיכל יצחקי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי