לה-פמיליה: "אם צריך נפרוץ את הדלתות של האצטדיון"

אוהדי ביתר בדוחא. למצולמים אין קשר לכתבה
אוהדי ביתר בדוחא. למצולמים אין קשר לכתבה | צילום: איתן הנסברגן

ארגון אוהדי בית"ר ירושלים זועם בעקבות החלטת המשטרה לפתוח רק יציע אחד ולאפשר ל-3500 אוהדים בלבד להגיע למשחק החם מול סכנין: "אף בן ז*** לא יעשה לעצמו חיים קלים. אנחנו לא נשב בשקט, שום דבר לא ימנע מאיתנו להיכנס"

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים תארח מחר את בני סכנין לעוד משחק חם ומלא יצרים. הקבוצה מהבירה תארח את נציגת המגזר באצטדיון המושבה, זאת בשל עונש רדיוס שספגה.

ארגון אוהדי בית"ר ירושלים, "לה-פמיליה", העלה פוסט זועם בעמוד הפייסבוק שלהם כנגד משטרת ישראל – הירושלמים טוענים שהוקצו להם כ-3500 כרטיסים בלבד ורק היציע המזרחי יאכלס אוהדים.

הפוסט המלא:

"ביזיון חדש מבית היוצר של משטרת ישראל ונראה שלא למדו שם כלום מהפעם הקודמת. שוב התעוררנו לבשורה שהמשטרה הקצתה רק כ-3500 כרטיסים לאוהדי בית"ר ירושלים ורק היציע המזרחי באצטדיון המושבה יפתח".

הירושלמים לא מתכוונים לשבט בשקט – קוראים לכולם להגיע (איתן הנסברגן)

"למה? כי אין ביכולתה או ברצונה של המשטרה להשתלט על יותר מידי אוהדי בית"ר שיבואו למגרש. בקיצור, מישהו רוצה לעשות לעצמו חיים קלים. המשטרה טוענת שלא תצליח ליצור חציצה ושטח סטרילי מחוץ ליציע המערבי ובגלל זה אוהדי ביתר לא יגיעו. אז למה לעבוד קשה שאפשר לסגור חצי איצטדיון?".

ממתי מעניין אותנו מה שהמשטרה חושבת?לא מעניין, לכן, אנחנו שוב מודיעים לכל הקהל לבוא ולהציף את כל המושבה מחר, לא להכנס עד שנודיע וליצור לחץ בכניסות, בכוונה. אנחנו מבטיחים שאם ההחלטה הזו תהיה סופית לא נשב בשקט, כל האוהדים עם כרטיסים או בלי, תגיעו!! אם צריך נפרוץ את הדלתות ואם צריך אנחנו לא נכנס ונעשה בלאגן בחוץ".

אוהדי סכנין. "שישארו בכפר ושלא יגיעו" (איתן הנסברגן)

"אף בן זונה לא יעשה לעצמו חיים קלים על הגב של אוהדי בית"ר ואם לא בטוח לאוהדי סכנין להגיע למשחק, שישארו בכפר ושלא יגיעו. כולם יודעים עד כמה המשחק הזה חשוב לנו ושום דבר לא ימנע מאוהדי בית"ר להגיע ולהכנס למגרש. שוב, כוחנו באחדותנו".

ביזיון חדש מבית היוצר של משטרת ישראל ונראה שלא למדו שם כלום מהפעם הקודמת.שוב, התעוררנו לבשורה שמשטרת ישראל הקצתה רק כ…

Posted by La-Familia on Sunday, January 17, 2016

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי