כוכב WWE הדליף תמונות עירום?

|

צילומים של סת' רולינס ומתאבקת בארגון, הופצו באינטרנט. ארוסתו התעצבנה והוא מיהר לפרסם הודעה: "מתנצל בפני הקהל"

(גודל טקסט)

מאת: מערכת ספורט2   צילומים: טוויטר

 

בשנה האחרונה הודלפו לא מעט צילומי עירום של מפורסמות ברחבי העולם והנה גם ב-WWE הרגישו את המכה: אחד הכוכבים העולים בעולם ההיאבקות, סת' רולינס, טען שהיה קורבן למתקפת האקרים שבסופה הודלפו לרשת מחשבונו האישי תמונות עירום שלו ושל מתאבקת נוספת בארגון, זאהרה שרייבר. הנקמה לא איחרה לבוא דווקא מארוסתו של המתאבק, שהעלתה תמונות שלו בתגובה.

התמונות שעלו ברשתות החברתיות בחופשיות הורדו מאז מהאינטרנט לבקשת השניים. מאחורי הקלעים של הארגון נתנו גיבוי למתאבק המוכשר והם מעריכים שאכן מדובר בפריצה לחשבונו ולא בכוונה מכוונת שלו להוציא את התמונות החוצה, פעולה שהייתה גוררת ענישה של WWE מולו ככל הנראה.

 


אחת התמונות שהודלפו לרשת מחשבונו של רולינס

 

בינתיים, שאר המתאבקים קיבלו הנחייה שלא לדבר על התקרית ברשתות החברתיות ובראיונות לתקשורת פרט לרולינס, שהגיב בטוויטר שלו והביע צער על התקרית: "אני רוצה להתנצל בפני כל מעריצי ה-WWE, משפחתי וחבריי על הצילומים שפורסמו ללא הסכמתי". אם כל זה לא הספיק, אז הסיטואציה יצרה משבר עמוק בין רולינס לארוסתו, שפרסמה בתגובה תמונות עירום שלו. בטוויטר מיהרו להסיר את הצילומים ולהוריד את חשבונה האישי.

 

כאמור, רולינס הוא אחד הכוכבים העולים של WWE ומחזיק כיום במזוודת Money In The Bank שמקנה לו קרב על תואר האליפות בכל זמן שיחפוץ למשך שנה. הוא החל את דרכו בתכניות הראשיות של החברה כחלק מקבוצת 'השילד' שכללה גם את רומן ריינס ודין אמברוז, שהתפרקה אחרי שבגד בה בעלילה.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי