"גם מאטה בטורינה לא מבין איך שחקן ברמה כזו הגיע לבני יהודה"

מנייה בעלייה
מנייה בעלייה |

הוא בחר להישאר כתום ומיד סומן כמחליף של פדרו גלבאן, "מדובר בשחקן שחקן". האקס הביא אותו לארץ, "הוא זה שהמליץ לדמאיו". וגם: ההתעניינות ממכבי חיפה והפועל באר שבע והשידרוג מאברמוב. אנטוניו מרסיץ' - המלך החדש של השכונה

(גודל טקסט)

יש לו רגל שמאל קטלנית, הוא 1.87, ויש לו לוק של כוכב כדורגל אמיתי. בשכונת התקווה משתגעים מאנטוניו מרסיץ', המחליף של פדרו גלבאן. 

למרות הקיץ האופטימי שעובר על בני יהודה, אוהדיה לא רוו עד כה נחת כאשר מסע הרכש של הקבוצה כלל רק את חסן אבו זייד, קאסביה תומא ואלון תורג'מן.

בשכונת התקווה התעסקו בעיקר בעזיבה של פדרו גלבאן הוותיק והמוערך. אלא שאז, להפתעת כולם, הגיעה הבשורה שהאוהדים כל כך ציפו לה, אנטוניו מרסיץ' הקרואטי סיכם בקבוצה של ברק אברמוב לשלש עונות נוספות.

מרסיץ', אם לא ידעתם, הגיע לבני יהודה די במקרה זאת לאחר ששחקן הקבוצה בעבר, מאטה בטורינה, המליץ עליו לבעלים לשעבר משה דמאיו, שניצל את העובדה שהשחקן שוחרר בחינם. הקרואטי התמיר הראה מהנגיעה הראשונה שמדובר בכישרון גדול, כזה שיכול להיכנס לנעלים הגדולות שפדרו גלבאן השאיר. 

המנהיג של בני יהודה. מרסיץ' (עדי אבישי)

חיים אשכנזי, אוהד כתום מסור, ואחד המתפעלים של אתר האינטרנט של הקבוצה סיפר לספורט1: ''האוהדים מתים עליו. יש לו בעיטה מצוינת, שליטה בכדור, הוא רץ נלחם, צועק על שחקנים אחרים כולל על פדרו וגורם להם להתחיל לרוץ. הוא יודע שהוא כוכב ומתנהג בהתאם".

"אני זוכר את אנתוניו במשחקו הרשון, הוא נכנס בדקה ה-80 ובנגיעה הראשונה הוא עצר כדור בין שלשה שחקנים, ישר ראו שמדובר בשחקן שחקן. גם מאטה בטורינה, שקישר בינו לבין בני יהודה, סיפר שהוא לא מבין איך שחקן ברמה כזו הגיע לבני יהודה''.

גורם במועדון הכתום שפך מעט אור על חייו של השחקן: "אנטוניו התחתן בקיץ עם בת זוגתו סנדרה, היא בהריון ממנו ועתיד להיוולד להם ילד. הוא מאוד אוהב את החיים בישראל, איש של בית. הוא התחבר לסארי פלח, הם חברים טובים". 

אשכנזי חשף: "היו לו הצעות מקבוצות גדולות בליגת העל, כולל מכבי חיפה והפועל באר שבע שהתעניינו. ברק אברמוב הסביר לו שבני יהודה בונה עליו להיות העוגן של הקבוצה והוא שידרג את חוזהו בצורה משמעותית". 

למרות ההצעות מהקבוצות הגדולות, הצליח להשאירו בקבוצה. אברמוב (עדי אבישי)

גם גילי כהן, יוצא האח הגדול ואוהד שרוף של הכתומים, מחמיא: "שיצאתי מהאח הגדול סיפרו לי על שחקן חדש שהגיע ואומרים שיש לו הרבה כדורגל. הלכתי לראות אותו וכבר במשחק הראשון הוא נתן הצגה. מדובר בעסקה טובה ובשחקן מצוין".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי