טילטיל ורון שובל לא יכולים להפסיק לנשק. את דנה ברגר!

דנה ברגר וטילטיל
דנה ברגר וטילטיל |

למרות הסכסוך המתועד על המסך, אקס גולסטאר ודנה ברגר הרוקדת כבר לא אויבים. אחרת למה שיגיע לפרגן בהופעה - יחד עם עוד כמה מהשורדים וגם האוהד השרוף של מכבי ת"א

(גודל טקסט)

על האי הבודד של "הישרדות" (זוכרים?), רון שובל, החלוץ לשעבר של גולסטאר, ודנה ברגר התנהלו כאויבים מושבעים – הקניטו, צעקו ולכלכו אחד על השנייה בכל הזדמנות. בחיים האמיתיים, השניים מגיעים כל אחד מז'אנר מוזיקלי שונה (הוא מסלסל, היא פורטת על הגיטרה) כשהם עולים על הבמה – ואולי משם מגיע חוסר החיבור ביניהם. לעומת זאת, ב"מאני טיים", מתברר שהשורדים במיל' מניחים את משקעי העבר מאחור ומפרגנים אחד לעשייה של האחר.

הכדורגלן בדימוס והשורדת. (עופר חן)

דנה ברגר, למשל, השיקה השבוע את אלבום האוסף החדש שלה, "LIVE", לציון 25 שנות קריירה – כך ששלל חבריה לאי הבודד התייצבו לפרגן לרוקסטאר. מלבד שלומי שבן, שהצטרף אליה בהופעת פתיחת סיבוב ההופעות שלה במועדון ה"זאפה" שבתל אביב, בקהל נראו גם שמעון אמסלם, טיטי איינאו (צ'ילבה? פחות!), הודא נקש שהתלקקה עם הבויפרנד ועומר רוזן. אבל ברור לכם שהכי מרגש היה לראות את שובל, שפיזז ושר את שיריה של ברגר מהיציע. 

בין המפרגנים, היה גם חברה של ברגר לברית, טילטיל  – הגיע יחד עם אשתו ורד, אבל לא הפסיק להרעיף על דנה אהבה. כשהזמרת פצחה בשיר שכתבה על האי – "לא ליפול" – זוכה "הישרדות" צעק לעברה מהקהל "דנה אני אוהב אותך ,את ענקית". נו, ברור.

את אחלה. רון שובל עם דנה ברגר (צילום: ליאור כתר ועופר חן)

ברגר בתגובה, קראה לו מהבמה "בוא תעלה ותיתן לי נשיקה". השורד האחרון לא רק שעלה לבמה וחיבק את ברגר שהעניקה לו קול לניצחון בגמר, אלא גם נתן לה אלף נשיקות (בחיבה, רק בחיבה) מאחורי הקלעים. למרבה המזל, הוא לא סחב אותה על כתפיו ורץ באמוק על הבמה, נכון רוסלנה?

הלו, גם הזוכה פה! טילטיל

"רון, איך הייתי?". שובל וטילטיל

אוהד מושבע של מכבי ת"א. טילטיל

טיטי איינאו שמה הכל מאחור

עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי