"אריק רוצה לשחק באירופה ואני מאמינה שהוא יגיע לשם"

יולי. מהממת
יולי. מהממת | צילום: אינסטגרם

ספיר יולי, בת הזוג של אריק ינקו מספרת בראיון לספורט1 על החיים לצד שחקן כדורגל:"ברעננה יש פחות קללות. שחקנים של מכבי בטוח מקבלים הרבה יותר קללות", על החבר: "אריק שוער טוב ומגיע לו שיגיע לאן שהוא רוצה" ועל העתיד: "לאריק יש דרכון רומני,אני אוהבת אנשים עם מטרה"

(גודל טקסט)

אריק ינקו, שעומד בין הקורות של הפועל רעננה, עוד חודשיים יחגוג 25 חורפים וגם, שלוש שנים של זוגיות אוהבת עם בת זוגו בת ה-22, ספיר יולי. מעבר לשם המחייב והתמונות הפוטוגניות, מסתבר שלשוער יש צמודה שמסקרנת אותנו ואת 60 אלף העוקבים שלה ברשת, ובצדק. הייתם מאמינים שהיא הייתה פעם דתייה? ספיר יולי היא בסך הכל ילדה-טובה-חולוניה שמעידה על עצמה שהייתה "הילדה החננה בכיתה שכולם מעתיקים ממנה". 

מבעד לפנים היפות, יולי סיימה את הלימודים עם  תעודת בגרות טובה במיוחד, כך שהציעו לה לדחות את הגיוס בשנה כדי להצטרף לסגל לעזור לתלמידים עם לקויות למידה בתיכון קציר חולון. כיום אחרי הצבא, היא עדיין עובדת כמתרגלת, אז איך הפכה לאחת המבוקשות ברשת? 

ינקו ויולי. ילדה טובה חולון

"הכל התחיל מזה שפירסמו תמונות שלי בכל מיני קבוצות באינסטגרם וככה נהיו לי יותר ויותר עוקבים ומאז כל הזמן שולחים לי הצעות לפרסם מוצרים. אלה כל מיני עבודות דרך הרשת ויצא לי גם לפרסם כל מיני חנויות כמו הסטריט פאשן, בגדי ים של מעצבות וכדומה" מספרת יולי, שלה עוד לא מעט תוכניות בשרוול.

"בגדול אני הולכת בכלל ללמוד הוראה, עוד לא סגורה בדיוק איפה, אז בינתיים כל מיני עבודות דוגמנות זה נחמד. הציעו לי בעבר להיות בסוכנות אבל זה לא מדבר אליי כל כך, רק כהשלמת הכנסה כי אני עושה עדיין שיעורים פרטיים בספרות ולשון. מהאינסטגרם אפשר לעשות כסף טוב זה כלי שאפשר להשתמש בו בצורה יפה".

ספרי לנו על סיפור ההיכרות שלך ושל אריק?

"הכרנו בטעות. לפני הטירונות חבר שלו, בר סברי שחקן בליגה א', במכבי הרצליה,יצא עם חברה שלי. הם לא תיכננו להכיר ביננו, פשוט יצאנו כולנו אבל לא הייתה אינטראקציה בכלל ביננו כי הוא היה תפוס. אחרי תקופת זמן שאני הייתי בריתוק בצבא שמעתי שאריק ביקש את המספר שלי ואז דיברנו הרבה זמן וראיתי שכיף לדבר איתו וככה זה התחיל. אריק הוא החבר הראשון שלי. בתור ילדה, הייתי בקטע של הדת, נכנסתי עם חברה שלי שהיא דתייה לשמירת שבת וכל מה שמסביב במשך שבע שנים. אני לא מגיעה מבית דתי אלא מסורתי".

החבר הראשון שלה

אז מדוע בעצם הפסקת עם אורח החיים הדתי?

"הפסקתי עם זה בתקופת הצבא כי הרגשתי שזה היה הכיוון שלי עד לתקופה הזאת, וזהו זה נגמר. הייתי התלמידה החננה שכולם מעתיקים ממנה והייתי בכלל דתייה. בדיעבד הבנתי שהרבה בנים מאוהבים בי אבל בכלל לא ידעתי את זה. הייתי מגיעה לבית ספר עם שיער אסוף ועשיתי את הדברים בדרך שלי ואני שמחה שהייתי ככה בתור נערה, כי אני רואה לאיזה כיוונים הולך הנוער של היום ואני מלמדת ילדים ורואה מה קורה סביב, ובמיוחד זה שאני הולכת להיות מורה בעתיד. הדת נתנה לי המון ערכים יפים ויש הרבה כבוד לאנשים". 

המורה הבאה של ישראל

בגיל 19 וחצי עברה לגור עם אריק והשניים מתגוררים  בראשון לציון, ביחידת דיור של אביו של ינקו. יולי  מספרת שתמיד הייתה בוגרת לגילה וכבר בגיל 6 הייתה עורכת את הקניות הביתה, ככה שלא הייתה לה בעיה לנסות מגורים משותפים בגיל צעיר: "אנחנו 24/7 יחד. אחרי חצי שנה הרגשתי שאנחנו כבר שלוש שנים ביחד. זה מאד קלישאתי אבל כל מי שמכיר אותנו אומר "כמה אתם יכולים להיות ביחד"? ההורים שלי התאהבו באריק כל מי שמכיר אותו מתאהב בו. וגם ההורים שלו אוהבים אותי מאד, אני מאד מחוברת גם לסבתא שלו, יש לו משפחה מדהימה. הסבתא גרה קומה מעלינו אוכלים אצלה ויושבים אצלה".  

גם גרים ביחד

ואיך זה להיות בת זוג של כדורגלן?

"אריק משחק ברעננה ושם יש פחות קללות של האוהדים מקבוצות אחרות, אז לא הרגשתי לעולם דברים שבטח נשים אחרות מרגישות. אני בטוחה ששחקנים של מכבי מקבלים קללות פי עשר. עם האורח חיים הפדנטי של כדורגלן צריך להסתדר וזה קשה אבל התרגלתי ולמדתי אותו, את האוכל שלו ואת שעות השינה שלו ואני יודעת שלהכל יש משמעת מטורפת ובגלל זה הוא שוער צעיר שהגיע לאן שהוא הגיע. יש לו אופי ווינרי. אי אפשר הרבה לצאת אבל אני באופי שלי זקנה אני לא אוהבת לצאת אז לא אכפת לי. אני יכולה להיות חודש בבית, זה מה שאני הכי אוהבת, מועדונים לא מדברים אליי אז זה מסתדר יופי. הבילוי המשותף האהוב שלנו זה לאכול במסעדות". 

איפה אתם תהיו עוד שנה שנתיים מהיום?

"אני מאמינה שנתחתן עוד כמה שנים אנחנו מדברים על זה. אמנם אנחנו צעירים, אבל מבינים שזה זה. אני מקווה שעוד כמה שנים יהיה לי תואר שני בהוראה, אני רוצה להיות מורה לתנ"ך ביסודי. ואריק? הוא רוצה להיות באירופה, יש לו גם דרכון רומני. אני מאחלת לו את זה כי הוא שוער טוב ואני חושבת שמגיע לו ושיגיע לאן שהוא רוצה כי הוא כ"כ מתמיד ורוצה את זה. ווינר אמיתי. אני אוהבת אנשים עם מטרה שלא משנה מה יקרה להם הם הולכים עד הסוף". 

מאמינה שהשוער ייצא לשחק באירופה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי