"טל בן חיים ראוי לשחק בריאל מדריד. נראה את ב"ש לאורך זמן"

קבוע בבלומפילד. טילטיל ובנו
קבוע בבלומפילד. טילטיל ובנו | צילום: אלבום פרטי

זוכה הישרדות ואחד האוהדים הכי שרופים של מכבי ת"א, טילטיל, בראיון מיוחד לספורט1. על רוסלנה ואמסלם: ("אחים שלי"), אייל גולן ("הוא מרים לי ברמות"), ערן זהבי ("מכה, אך הייתי נוהג כמוהו"). אל תפספסו

(גודל טקסט)

כולכם מכירים אותו כטיליטיל, נהג מונית שהתפרסם לראשונה בתוכנית הריאליטי "המירוץ למיליון", ולאחר מכן כיכב וזכה ב"הישרדות".

היום, לירון אורפלי המכונה טילטיל, הוא כבר כוכב ריאליטי שמחזיק תוכנית אירוח אצלו בטקסי ומפעיל ימי הולדת לילדים. נהג המונית נשאר חבר טוב של בני הברית מהישרדות, שמעון אמסלם ורוסלנה וכמובן הוא גם אוהד שרוף של מכבי ת"א.  

"כמו אחים שלי", רוסלנה ואמסלם עם טילטיל

בשבוע שעבר החברים הטובים מהישרדות קפצו למונית של טילטיל והכינו לו הפתעה אקסטרימית במיוחד. "היה מטורף" הוא מספר, "אמסלם ורוסלנה בשבילי זה כמו אחים שלי. הם עזרו לי כל הדרך בהישרדות ובזכותם גם זכיתי בדאבל, גם גביע וגם אליפות. הרגשתי כאילו אני לא בנסיעה שמצלמים, אלא נסיעה רגילה, לא חדש להם לנסוע איתי. אנחנו כמו משפחה. חברות עד הסוף בדיוק כמו שראיתם על המסך".

וכמו חבר טוב, הוא התייצב ביחד עם אשתו ורד להשקת העסק החדש של רוסלנה שהשיקה את like Ros – מרכז טיפולים אסתטיים לגברים ולנשים בקאנטרי גבעתיים. טילטיל, אז איך המקום החדש של רוסלנה, אתה ממליץ? "זה כמו שאחותי תפתח מקום. המרכז מהמם uאני מחזיק לה אצבעות שתצליח. רוסלנה היא סובייטית וכשהיא רוצה משהו לא יעזור לאף אחד. היא בנאדם טוב וחברי, אלוהים זיכה אותי להכיר אותה. גם לאשתי ורד יש מכון יופי ברמת אביב, בגוש הגדול, היא מפרגנת לה הכי בעולם. כל קמפיין שחברים שלי מקבלים זה כאילו אני קיבלתי. אני נהנה לראות אותם פורחים ואני יודע איזו דרך הם עברו – אף אחד לא יכול להבין מה עברנו שם, וזה כמובן הדדי". 

"כאשר רוסלנה רוצה משהו אף אחד לא יעצור אותה"

ואם כבר רוסלנה, אז אי אפשר בלי אייל גולן. למרות שהאהבה שלהם בכדורגל שונה, טילטיל אוהד שרוף של סגנית האלופה ואייל אוהד מסור של בית"ר ירושלים. למרות זאת, כוכב הריאליטי מסביר שאין התנגשות בין בית"ר למכבי, אין את היריבות כמו שיש מול הפועל. "בית"ר ומכבי זאת לא מלחמה, זה אותו צבע של חולצות אז אין מלחמה ואין שנאה. אייל ואני מתקשקשים כל הזמן על כדורגל, והוא מרים לי ברמות שאי אפשר להסביר. לאורך כל הדרך בהישרדות היו לו רק דברים טובים להגיד ולפרגן. לא הביאו אותי על תקן הדוגמן להישרדות, אלא על תקן זה של הפחדן שלא יכול לישון בחוץ, לטיול שנתי לא יצאתי, והם (רוסלנה ואמסלם) עזרו לי המון וכנראה שכולם בבית ראו את זה". 

מדברים הרבה על כדורגל. אייל גולן וטילטיל

בוא נדבר על מכבי ת"א, ראיתי שאתה כבר מוכן לעונה הבאה, אבל מה תעשו בלי זהבי? "מדובר במכה קשה, אבל מכבי ת"א זה מועדון גדול. אני מזכיר שהיה לנו את אבי נמני והרבה שחקנים טובים. אז נכון, זהבי הוא עילוי, אבל אני מאמין בסמל ובמי שעובד שם. אני מאחל למכבי ת"T זכייה באליפות, היא תמיד תישאר אימפריה. לגבי זהבי, זאת הפרנסה שלו, הוא צריך לדאוג למשפחתו. מי לא היה נוהג כמוהו? זה בדיוק הזמן בשבילו אני בעד והוא שחקן ענק, קצת מזכיר לי את מיקי ברקוביץ בווינריות והדקות האחרונות שהוא מנצח משחקים, נכון שברקוביץ זה היה משהו מטורף אבל היו כמה משחקים שגרמו לי להרגיש שיש ביניהם דמיון".

איך התחושות לסיים עונה ללא אף תואר, ועוד לאחר שהתרגלתם לזכות בהכל? "זה קשה מאוד, אבל לאט לאט איך שהתקדמה העונה זה הלך לכיוון של באר שבע – הרגשתי את זה. רק לקראת הסוף הייתה תקווה, אבל הייתה תחושה שזה הולך לבירת הנגב מהרגע הראשון. אני זוכר שב-1989 בני יהודה לקחה אליפות. משה סיני עבר לשכונת התקפה והרגשת שהאליפות שלה, הכל היה כתום בשכונת התקווה והייתה תחושה שזה שלהם וכך היה. כל הכבוד להפועל באר שבע, אחרי 40 שנה, שאפו".

למרות הפרגון, טילטיל סבור שאלופה צריכה להוכיח את עצמה לאורך זמן: "בוא נראה אם זה יחזיק מעמד לאורך זמן, זה המבחן שלהם". על העונה הפחות טובה של הפועל ת"א, אמר: "אני אף פעם לא רוצה שקבוצה גדולה תרד ליגה, אני אוהב אקשן. אם הפועל ת"א תרד ליגה אז אין דרבי ומה עשינו בזה? שבוע לפני הדרבי הבטן שלי רוקדת פסדובלה. צריך כדורגל ואווירה טובה – כך יש הרבה עניין". 

"ראוי לשחק בריאל מדריד" (ערן לוף)

אתה אוהד שרוף, הולך הרבה למשחקים, לוקח את הילדים? "אני הולך כמה שאני יכול. את הבן שלי אני לוקח למשחקים, אבל אם יש משחקים רגישים מאד אני מפחד לקחת. לקחתי אותו לדרבי שהייתה את התקרית עם פואד וכתוצאה מכך הילד עבר טראומה. מאז, אני חושש לקחת אותו למשחקים טעונים. הבן שלי נולד כבר לתוך מכבי ת"א. יש לי חבר הכי טוב שקוראים לו שמעון אמסלם והוא אוהד של היריבה העירונית. את מי מקללים בספורט? את מי שטוב! בנאדם שהוא פרווה הוא לא מעניין, אמסלם היה אישיות, סמל בהפועל ת"א.

יש לי עוד כמה חברים שאוהדים את הפועל", מספר טילטיל. "פתחתי קבוצה בווצאפ שנקראת "נחלת יצחק" – חלק אוהדי מכבי חלק אוהדי הפועל. חברים שגדלו איתי בשכונה, כולם נרתמו ונפגשו, יש הרבה דיבורים על כדורגל בעיקר כשיש דרבי זה מגיע לרמות קיצוניות. אנחנו כמעט 20 חברה שיושבים ורואים משחקים ביחד. נכון, זה קשה שכל אחד אוהד קבוצה אחרת וכל פעם שיש גול מישהו קופץ משמחה ובא לך לחנוק אותו, אבל זה חלק מהקטע ומהכיף יש עניין".

מהרגע הראשון טילטיל הרגיש שזו העונה של ברק בכר (דני מרון)

היום, כשאתה מוכר, חלק מהשחקנים של מכבי חברים שלך? "טל בן חיים החלוץ חבר טוב שלי ואני מעריץ אותו בתור שחקן ובתור בן אדם. אנחנו בקשר טוב והוא ילד טוב, איש משפחה, אני עוקב אחריו כל הזמן. הוא הביא לי את החולצה שלו לאחר המשחק מול מכבי חיפה. זה היה רגע מאד מרגש. אני מקווה מאד שהוא יישאר למרות שאני מאחל לו אירופה, מבחינתי הוא ראוי לשחק בריאל מדריד".

טילטיל חשף: "אני מאוד אוהב גם כדורסל. אני חובב היסטוריה וזוכר שחקנים, עד היום אני רואה סרטים, משחקי כדורגל משנות ה70 ומפעם – אני מכיר את כולם. אני מקווה שמכבי כדורסל תזכה בכל התארים בעונה הבאה".

רוסנלה במכון יופי של ורד, אשתו של טילטיל

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי