"מכבי תנצח 1:3 את אלקמאר"

עמית ורז יחד עם בני טבק ויוסי בניון
עמית ורז יחד עם בני טבק ויוסי בניון |

רגע לפני המפגש עם ההולנדי, רז ועמית גל, שניים מכוכבי הריאליטי היותר מוכרים, וזוכי המירוץ למיליון ביקרו בקריית שלום. ההימור שלהם לקראת הערב? לפניכם. וגם: אפשר לברך את ראיקוביץ'

(גודל טקסט)

הרבה מתח והתרגשות אצל סגנית האלופה, מכבי ת"א לקראת משחק הקבוצה ב-20:00 מול אלקמאר, במסגרת המחזור הרביעי של הליגה האירופית.  כזכור, מכבי פתחה את הקמפיין האירופי עם שני הפסדים, 4:3 ביתי לזניט זנט פטרסבורג ו-0:1 לדונדלק באירלנד, אך במפגש עם ההולנדים במחזור האחרון הצליחה לנצח 1:2 ולהעלות את סיכוייה לעלות לשלב הבא.

כדי להרים את המורל בקבוצה,  הגיעו לקריית שלום הזוג הכי ספורטיבי שידע מסך הטלוויזיה שלנו, הכי תחרותיים, ווינרים אמיתיים- רז ועמית גל, זוכי העונה האחרונה של המירוץ למיליון. 

מטרת הביקור של האבא והבן הכי מפולפלים ומגניבים בטלוויזיה, לפי דבריו של רז: "הגענו לבקר את בני טבק, שהוא חבר ילדות של אבא שלי , עוד מהתקופה ששיחקו יחד כדורגל ועבדו בקריית שמונה, ועל הדרך לתת למכבי קצת טיפים של איך מנצחים. אחרי ההפסד לב"ש הם צריכים הרמת מורל". 

רז גל ועמית גל יחד עם יוסי בניון ובני טבק

באו לבדוק את הדשא

ומה אתה צופה שתהיה התוצאה בסיום ההתמודדות? "אני חושב שמכבי תנצח היום 3:1. שיהיה להם בהצלחה, ברור שאנחנו בעד מכבי! שינצחו למה לא? כל קבוצה ישראלית באירופה, אני מפרגן לה".

גם את טל בן חיים הם פגשו

שורה אובארוב

בהזדמנות זאת, אפשר לאחל מזל טוב לשוער הטוב ביותר בעולם לגילו, פראדראג ראיקוביץ', שזכה לחגיגת יום הולדת פרטית יחד עם אלי דסה, דור מיכה והאריס מדוניאנין. 

שיהיה במזל טוב ונאחל לך עד שנה הבאה לעבור לליגות הטובות בעולם. 

גם זמן לחגוג לראיקוביץ' הם מצאו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי