"קרויף חייב ללכת הביתה. גולדהאר, או שתפתח את הכיס או שתלך גם"

תחת מתקפה. ג'ורדי קרויף
תחת מתקפה. ג'ורדי קרויף | צילום: ערן לוף

אוהדי מכבי ת"א, שחוששים מאליפות נוספת של ב"ש, התפוצצו בעמוד הרשמי של המועדון: "פיליפנקה מזעזע. הוא וגולסה יכולים לשחק בג'לג'וליה. מי שהביא אותם צריך להתבייש. ההצלחות שלנו הגיעו בזכות המזל וערן זהבי, לא ג'ורדי"

(גודל טקסט)

אוהדי מכבי ת"א מודאגים. הצהובים, שהתרגלו בשנים האחרונות להצלחות רבות, רואים את הפועל ב"ש משדרת עוצמה, מתחזקת והם חוששים מאיבוד צלחת נוספת.

סגנית האלופה השיגה אתמול 1:2 אצל מ.ס אשדוד ועלתה לראשות הטבלה, אך היכולת במחצית השנייה הייתה רחוקה מלהרשים. המועדון העלה פוסט סטנדרטי בסיום וספג ביקורות קשות, שלא נראו במועדון מאז ימי לוני הרציקוביץ'.

"פיליפנקה מזעזע" קבע בביטחון אוהד צהוב. "בן הרוש, בן חיים ודור פרץ טובים ממנו כבלמים. אסור שהוא יהיה שחקן בהרכב הראשון. שוב זרקנו כסף לפח". 

"זרקנו כסף לפח", אוהדי מכבי ת"א מאוכזבים מהבלם (אודי ציטיאט)

"היה לנו מזל גדול השבוע. הקבוצה נראית זוועה. חסרים לנו ארבעה שחקנים. גולסה ופיליפנקה? זה אחלה להפועל ג'לג'וליה. מי שהביא אותם צריך להתבייש. מכבי ת"א יורדת לבונקר מול מ.ס אשדוד? בושה וחרפה", הוסיף אוהד זועם אחר.

"אני לא מאשים את פיליפנקה, אני מאשים אך ורק את ג'ורדי קרויף", ענה לו אוהד בצורה נחרצת. "הוא חייב ללכת הביתה. אנשים חושבים שקרויף גאון כדורגל,  אנחנו נראים כמו שפרעם. אף זר טוב לא נחת פה, אף תגלית הוא לא הביא. בלי ערן זהבי הוא היה מוכר ארטיקים בחוף גורדון".

"כל מה שכתבת נכון", הצטרף אוהד אחר להתקפה. "הזרים גרועים מאוד, אין חלופות בזמן. ההתנהלות מול השחקנים הישראלים עצובה וכושלת. רועי קהת, שוינפלד כולם ברחו לנו. שחררו את ורמוט למכבי חיפה בחינם, את ראדי לב"ש בחינם. במקום להביא את שיר צדק החזירו את בן חיים הבלם. כל הביקורות על ג'ורדי מוצדקות".

"רק הוא והמזל הביאו לנו תארים, לא ג'ורדי". (אסף קליגר)

אוהד מודאג נוסף פתח במונולוג: "בואו נהיה כנים ונגיד את האמת; ההצלחות הגיעו בזכות ערן זהבי והרבה מזל. לג'ורדי קרויף אין את היכולת לבנות קבוצה. המזל הולך ואוזל, העונה הזו מסתמנת כבעייתית מאוד. 90% מהשחקנים שהוא הביא גרועים. אנחנו הולכים להתרסק מול זניט. ההגנה שלנו מסננת. זה מביך".

"בן בסט חלש, יצחקי עבר זמנו, סה לא פוגע, פיליפנקה איטי ורך, מדוניאנין לא עושה הגנה, בן הרוש וריקן לא ברמה ונוסא עושה טובה שהוא משחק כדורגל". תקף אוהד נוסף. "הפועל ב"ש תזכה באליפות נוספת אם לא יהיו כאן שינויים גדולים בימים הקרובים".

"גולדהאר, או שתפתח את הכיס או שתפרוש ותלך הביתה", הרחיק לכת אחד האוהדים. "עד עכשיו לא ראינו כלום. בקושי החזקנו מעמד מול מ.ס אשדוד. זה לא מספיק, אנחנו חייבים חיזוק משמעותי".

"עושה טובה שהוא משחק", אוהדי מכבי מתפוצצים (עדי אבישי)

אפילו למיץ' גולדהאר אין חסינות אצל אוהדי מכבי ת"א (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי