אורזים מזוודות: בת הזוג של אצילי נחתה בגרנאדה

האצילים. מאוחדים מתמיד
האצילים. מאוחדים מתמיד |

אור בן דוד, הצמודה המהממת של הקשר הצעיר, עזבה הכל והחליטה להצטרף לבן הזוג באופן קבוע

קבוצות: גרנאדה
(גודל טקסט)

הקשר הישראלי שלנו בגרנאדה הספרדית, עומר אצילי, שחזר מפגרת הנבחרת והחגים, אומנם לא שיחק אמש בתבוסה 1:7 של גרנאדה לאתלטיקו מדריד, אבל לפי הדיווחים , המאמן הטרי לוקאס אלקרס,  מתכנן לתת לו לפתוח במשחק הבא מול ספורטינג גיחון. 

 

Shabbat Shalom  @omeratzili

A photo posted by Or Ben David (@orben_david) on

תגידו שבת שלום

 

Bye bye

A photo posted by Or Ben David (@orben_david) on

נפרדת מהחברים בישראל

גם אם יפתח וגם אם לא, לאצילי יש סופסוף מישהי שתחכה לו כשישוב שמח/ מאוכזב לחמם את ליבו. בת זוגו, אור בן דוד, ארזה את המזוודות, נפרדה מהחברים והמשפחה וטסה אל עבר חיים משותפים לצד הגבר שלה. כמה רומנטי.

כבר בסוף השבוע האחרון, איחלה לעוקבים שלה שבת שלום ממסעדה עם נוף עוצר נשימה, כזאת מהסוג שחסר בארץ. אנחנו מאחלים לזוג הצעיר הרבה בהצלחה ושימשיכו לשתף את כולנו בחוויות ספרדיות שישאירו אותנו אחוזי קנאה. 

 

חג שמח ושנה טובה לכוווווווולם 

A photo posted by Omer Atzili  #7 (@omeratzili) on

שנה טובה לכולם

 

New beginning  #granadacf

A photo posted by Omer Atzili  #7 (@omeratzili) on

יפתח מול גיחון?

גם אם יפתח וגם אם לא, לאצילי יש סופסוף מישהי שתחכה לו כשישוב שמח/ מאוכזב לחמם את ליבו. בת זוגו, אור בן דוד, ארזה את המזוודות, נפרדה מהחברים והמשפחה וטסה אל עבר חיים משותפים לצד הגבר שלה. כמה רומנטי. כבר בסוף השבוע האחרון, איחלה לעוקבים שלה שבת שלום ממסעדה עם נוף עוצר נשימה, כזאת מהסוג שחסר בארץ. אנחנו מאחלים לזוג הצעיר הרבה בהצלחה ושימשיכו לשתף את כולנו בחוויות ספרדיות שישאירו אותנו אחוזי קנאה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי