אחת הנשים החזקות בליגת העל: "מבחינתי שי חי הוא הזוכה של העונה"

היא כבר החליטה למי מגיע לזכות
היא כבר החליטה למי מגיע לזכות | צילום: אינסטגרם

מאיה דמאיו, הדוברת של בני יהודה, יצאה לבלות באומן ופגשה את שי חי. "הלוואי והיו עוד אנשים כמוהו במדינה שלנו". וגם: הווידאו והתמונות החמות ממסיבת הניצחון של הזוג שעזב את בית האח הגדול

(גודל טקסט)

"היה אחלה ערב אתמול באומן", סיפרה מאיה דמאיו, הדוברת של בני יהודה, לספורט1. "אין על שי חי, מבחינתי הוא הזוכה של העונה הזו. הלוואי והיו עוד אנשים ישרים ואמיתיים כמוהו במדינה שלנו".

"אין על שי חי", מאיה דמאיו (אינסטגרם)

מאיה דמאיו ושי חי (אינסטגרם)

מה לא נכתב, נאמר, נלחש, רוכל או דובר על שי חי – אחד המתמודדים הזכורים ביותר בתולדות "האח הגדול" הישראלי, עם ה"אמת בפנים" והפה הגדול שלו? המתמודד המסעיר ביותר בעונה השביעית של הריאליטי, אמנם בחר לשמור על זכות השתיקה מאז שפרש כחודש לפני גמר התחרות, אבל לא ויתר על "מסיבת ניצחון" המונית שארגנו לו אוהדיו הרבים שצבר במהלך הימים שלו מול המצלמות.

אמש (שני), יומיים בלבד לפני גמר העונה שבו היה זוכה בפרס הגדול, או שלא, חי חגג עם "צבא המעריצים" שלו במועדון תל אביבי – בתודה על כך שתמכו בו בתקופה שבה כיכב על המסך. אבל הוא לא היה שם לבד, כיוון שלצדו בילו בערב הסוער גם אביבית בר זוהר וכמה מהחברים מתקופת התחרות. נו, ארבל קינן ואיציק כרסנטי, שליוו את בת הזוג האוהבת (שהפכה לארוסתו במהלך השהות בבית המצולם), תניה גרבר. הכי גלאם.

מודה לכולם. שי חי

1. שי חי, הגיע כשהוא לובש חליפת טוקסידו ומוקף בשיירה של מאבטחים מסביבו, כאלה שהגנו על הכוכב מפני התנפלות של אלפי מעריצים בחולצות "שי חי המנצח שלנו", שמילאו את המקום.  

2. האיש ואמנות הלחימה, עלה לבמה לקול קריאות הידד ופתח את הנאום במילים "ברוכים הבאים לפינתי, כל האמת בפרצוף", לתשואות המעריצים. אחר כך, הסביר שהוא לא מרגיש בנוח לעמוד מעל אוהדיו על במה – לכן ירד על ברכיו בכדי להיות בגובה הקהל. 

3. גרבר, עלתה אף היא לבמה, בירכה והודתה על תמיכת של המעריצים, כשרגע אחר כך חי החליט להשתעשע עם המיקרופון, תוך כדי שהוא מחקה את ה-BFF  כרנסטי. 

כמו תמיד – עושה פאן. ארבל

4. אה, איציק עצמו החליט להקריא במהלך האירוע את "ההגדה של כרסנטי", כשהוא נואם כי "פנינו לשלום ולא למלחמה", תוך כדי שתיאר את החוויות מהבית המצולם בישראל. בסוף הושמע השיר "אחד מי יודע" מהגדת פסח, כאשר כרנסטי עבר על כל משתתף בעונה כשהוא מפזם את שיר החג. 

5. אגב, את שרשרת הברכות, סיימו שי חי ותני בנשיקה פומבית – שבגללה זכו לתשואות רבות. הכי מאוהבים!

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי