אייל גולן ואילנית לוי חוגגים יחד… איחוד משפחתי!

אייל
אייל | צילומים: יח"צ

הילולת בר המצווה של ליאם גולן, הביאה הבוקר את אייל ואילנית לעיר הקודש - שם הם חוגגים עם אלירז שדה, רולסנה רודינה, ברק יצחקי בני משפחה וכמה חברים מוכרים. צפו

(גודל טקסט)

בזמן שאייל גולן חוגג את בר המצווה של בנו ליאם, ביחד עם גרושתו אילנית לוי ובן הזוג שלה אלירן שזה, בת הזוג הנוכחית רוסלנה ועוד לא מעט שמות גדולים, אנחנו התבייתנו על אחד מחבריו הקרובים.

ישמחו השמיים! אילנית לוי, אייל גולן עם ליאם ואלין גולן

ההפסד בטרנר עלה על הפרק? יצחקי עם גולן ושדה

כל ישראל חברים וזה

 ברגעים אלו ממש ממשיכים גולן ופמלייתו את החגיגות שהתחילו מוקדם הבוקר בכותל, במסעדת "קדמה" שנסגרה במיוחד עבור 150 האורחים של בר המצווה, ואותנו מעניין חבר מאוד קרוב של מלך הזמר המזרחי, אתם מכירים אות כברק יצחקי.

הסחבק הוותיק של גולן, נראה מיודד במיוחד גם עם בן הזוג של גרושתו, אלירז שדה. מעניין אם הם דיברו על המשחק האחרון של מכבי ת"א בטרנר-מה שבטוח שיצחקי הגיע לכבד את משפחת גולן אבל בבית מחכה לו אשתו שאוטוטו צריכה ללדת.

הורה בעיר הקודש

נשיקות לבר המצווה ליאם גולן

טוב, אולי לא בדיוק בבית, ספיר יודשקין לא נראית כמו ההריונית הממוצעת בסופו של החודש השמיני. אנחנו עוקבים אחרי מעללותיה של הדוגמנית הפצצה ורואים שהיא נהנית מהחיים ומרבה לבלות עם חברות ובכלל, חלום של כל אישה להראות כמוה בסיום ההריון. זוג מלכותי, כבר אמרנו?

מפטיר. ליאם ואייל גולן בבית הכנסת

רגע של נחת גלאט כושר. ליאם גולן עם ספר התורה

אמאל'ה! אילנית לוי מתרגשת

בתמונה העדכנית ביותר שעלתה לרשת, יודשקין נראית בדיוק כמו שהיא נראית בכל ימות השנה פרט לבטן הלא גדולה בכלל, והתגובות לא איחרו להגיע. בתור אחת מנשות ה- הכי אהובה בליגה, נשים אחרות שאנחנו מכירים ואוהבים הרעיפו עליה מחמאות ואהבה. ממש אחוות נשים במגרשים. 

יודשקין הפצצה בתמונה עדכנית. לייק!

אידיליה. אייל גולן מחזיק את יאן עם אלירז שדה

אין, אין, אין על אבינו שבשמיים. גולן, יצחקי ושדה

רוסלנה רודינה מתיידדת עם הסביבה

אם ובנה. אילנית לוי עם ליאם גולן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי