בדרך החוצה? "ארבלדזה לא בונה על מיכה, זה לא נראה מקצועי"

לא ברוטציה. דור מיכה
לא ברוטציה. דור מיכה | צילום: עדי אבישי

הקשר, שגדל במחלקת הנוער של מכבי ת"א וסיים כמלך הבישולים בעונת הטרבל, נדחק הצידה. "אפילו השחקנים מופתעים מהמעמד שלו, אך כרגע הוא שם את האגו בצד"

(גודל טקסט)

לפני שריקת הסיום בהפסד של מכבי ת"א אמש למכבי חיפה, המצלמה התמקדה בדור מיכה שישב על הספסל הצהוב ותפס את ראשו בין שתי ידיו במבט מיואש. הקשר המוכשר לא האמין שזה יקרה לו, אך רכבת המאמנים הזרים שהנחית ג'ורדי קרויף בקריית שלום שוב פגעה בו והביאה אותו למצב בו הוא צריך להוכיח את עצמו מחדש.

לאחר שלוש שנים טובות, שהגיעו לשיאן בעונת הטרבל תחת פאקו, מעמדו המקצועי של דור מיכה שודרג. הקשר סיים את אותה עונה כמלך הבישולים של הליגה והעתיד היה נראה מבטיח. אלא שאז המאמן הספרדי עזב וסלבישה יוקאנוביץ' הגיע במקומו. המעמד ודקות המשחק של מיכה נפגעו משמעותית תחת הסרבי. הקשר נותר מתוסכל, אך לטענת גורמים במכבי ת"א הוא המשיך לעבוד קשה, שמר על מורל גבוה ולאחר שפטר בוס החליף את הסרבי בינואר, מיכה חזר להיות מנייה בטוחה בהרכב.

בתחילת העונה הנוכחית, תחת שוטה ארבלדזה, הקשר בעיקר התנדנד בין הספסל לכר הדשא. מיכה לא שותף במחזור הראשון מול כפ"ס, הוחלף במחצית השנייה מול אשדוד והשלים 90 דקות רק מול בית"ר ירושלים. במשחק מול רעננה, בו מכבי ת"א ניצחה 0:3, הוא הוחלף בדקה ה-57. "היו לו שני בישולים, אחד מהם פשוט גאוני ולמרות זאת ארבלדזה הוציא אותו. היה לו משחק נהדר. לא רק האוהדים הופתעו, גם השחקנים". מספר גורם במערכת הצהובה. "יש תחושה שהמאמן לא מחזיק ממנו ולא בונה עליו. זה נראה לא מקצועי".

 

מאז, מעמדו של מיכה נמצא בירידה חדה. במשחק החוץ בסכנין הוא נכנס בדקה השמונים, בדרבי ובהפסד למכבי חיפה הוא כבר לא שותף. "לדור מיכה יש קבלות", מבהיר אותו גורם. "הוא שם את האגו שלו בצד ועושה הכל למען מכבי ת"א. העובדה שהוא לא כובש מספיק גורמת למאמנים לפגוע בו. זו הייתה צריך להיות עונת השיא שלו, הוא היה צריך להיות אחד המנהיגים של הקבוצה ובמקום זה הוא נדחק החוצה. לתחושתי, לא מדובר ברוטציה. מצפה לו תקופה לא קלה, הוא יצטרך לשרוד תחת מאמן שלא ממש סופר אותו".

אהוב הקהל בדרך החוצה? מיכה על הגדרות בשער 11 (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי