ג'יג'י בופון: "ניר דוידוביץ' הוא אחד השוערים הכי גדולים שפגשתי"

כמויות של הערכה. בופון וניר דוידוביץ'
כמויות של הערכה. בופון וניר דוידוביץ' |

השוער האיטלקי התחבק ופרגן למאמן השוערים של הנבחרת, השניים העלו זיכרונות מהמפגש הכפול בשלב הבתים של האלופות. וגם: דודו גורש קיבל את החולצה של הקפטן, מי זכה בכפפות של האגדה האיטלקית?

(גודל טקסט)

נבחרת איטליה גברה אמש 1:3 על נבחרת ישראל בסמי עופר במסגרת המחזור הראשון של מוקדמות גביע העולם שייערך ברוסיה ב-2018. ג'יג'י בופון, הקפטן, צפוי לפרוש לאחר אותו טורניר ואמש, כצפוי, תשומת אליו הופנתה לעברו – כראוי לאחד השוערים הגדולים בהיסטוריה. 

בסיום, בחדר ההלבשה, טל בן חיים החלוץ ביקש מבופון את החולצה וזכה לתשובה יוצאת דופן. "אחרי שער כזה, אני זה שצריך לבקש ממך". מי שכן זכה בסופו של דבר הוא דודו גורש, שהודה בהתרגשות: "אני בדרך כלל לא עושה את זה, אני לא מבקש, אבל בופון זה משהו מיוחד".

הרגע שכמעט ונעלם מעדשת המצלמה, התרחש לאחר שריקת הסיום. בופון זיהה את מאמן השוערים של נבחרת ישראל, ניר דוידוביץ', והלך לעברו כאשר חיוך גדול מרוח על פניו. השניים התחבקו, העלו זכרונות והחליפו חוויות. בעונת 2009/2010, כזכור, הם נפגשו פעמיים בשלב הבתים של ליגת האלופות (הגברת הזקנה ניצחה בשני המשחקים 0:1).

"ניר דוידוביץ' הוא אחד השוערים הכי גדולים שפגשתי", החמיא הג'נטלמן האיטלקי לאקס מכבי חיפה ונבחרת ישראל אי שם ב-2010. אגב, מי שזכתה לקבל את כפפות השוער של האגדה האיטלקית לא אחרת מאשר אביטל, אשתו של ניר דוידוביץ'.

תמונה למזכרת. בופון ודוידוביץ' בחדר ההלבשה (אינסטגרם)

מעלים זכרונות. בופון ודוידוביץ' אמש לאחרת שריקת הסיום בסמי עופר (גל נעים)

"אחד הגדולים שפגשתי", הג'נטלמן האיטלקי מחמיא (גל נעים)

חיבוקים וחיוכים, קפטן נבחרת איטליה ומאמן השוערים של נבחרת ישראל (גל נעים)

הערכה הדדית. לאחר ההפסד של מכבי חיפה בטורינו (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי