דמעות: החברים והמשפחה מברכים את זהבי, שנמצא בסין הרחוקה

מזל טוב לערן זהבי
מזל טוב לערן זהבי |

קפטןהנבחרת חוגג 29 ואנחנו הכנו לו הפתעה גדולה. דאבור, שכטר, מזרחי, פרץ, רגב הוד, עידן יניב, דידי הררי, תמיר קליסקי, יגאל הילל, רונן קצב וטילטיל מברכים. מעל כולם, הברכה קורעת הלב של אבי, אחיו של ערן, אל תחמיצו!

(גודל טקסט)

המלך של הכדורגל הישראלי, ערן זהבי, חוגג 29 קיצים. החל מהילדות בראשל"צ ועד לפסגה הסינית, EZ7 ממשיך לעשות חיל. אנחנו אספנו עבור קפטן נבחרת ישראל, שנמצא בסין הרחוקה, כמה ברכות מהחברים הטובים. מזל טוב!

שדר הרדיו ואוהד הצהובים, דידי הררי, מברך: "מה אפשר לאחל למישהו שכבש את הפיסגה הסינית? שימשיך להטריף את האוהדים שם כמו שהטריף את האוהדים שלנו בארץ, את הבריאות הכי גדולה אולי בעזרת רפואה סינית, ושיום אחד יהיה פסל על שמו בגוואנגז'ו – שיהיה חלק מהטיולים שלנו בסין".

דידי מכין לזהבי הפתעה, "אנחנו חברים מאוד טובים ואני בקרוב מתכנן לנסוע אליו ולהיות איתו שם ואז תבוא המתנה, נראה, אולי ניתן צ'ק". 

ערן, דידי בדרך אלייך! (אינסטגרם)

איתי שכטר, כדורגלן בית"ר ירושלים וחברו הטוב של זהבי, מצטרף לאיחולים: "המון מזל טוב! שיהיה בריא, מאושר, נחת מהמשפחה ושימשיך לעשות כבוד למדינת ישראל. שגריר אמיתי. אוהב אותך חבר".

רגב הוד, הזמר ואוהד הצהובים, שולח עצה: "ערן, יקירי, הרבה מזל טוב. כבשת את ישראל ועכשיו גם את סין. אני מאחל לך להיות מלך סין בקרוב, שתהיה שמח ומאושר כל החיים ושימותו כל הקנאים! עוקב אחרייך מכאן". 

יום הולדת בסין, ערן חוגג עם החברים לקבוצה

אופיר מזרחי, חלוץ לוגאנו השווייצרית, שולח ברכות: "אני מאחל לערן  המון מזל טוב, אושר והכי חשוב בריאות. תמשיך לעשות חיל כמו שרק אתה יודע".

הזמר, עידן יניב, מאחל: "זהבי אחי היקר, המון המון מזל טוב, עד 120. אני מאחל לך קודם כל בריאות איתנה ותקינה, תמשיך לעשות חיל ולעשות לנו כבוד מעבר לים, אנחנו עוקבים כאן אחרי כל גול שאתה נותן לנו שם. תמשיך לשחק אותה, תשמור על עצמך ורק הצלחות ובשורות טובות, מתגעגעים אלייך המון, נשיקות". 

תמיר קליסקי, מלהקת אתניקס, לא שוכח: "מזל טוב מכל להקת אתניקס, גאים בך על זה שאתה שגריר מעולה למדינת ישראל. אנחנו מקווים בשבילו שהוא מאושר, תמיד נזכור לו את השנים היפות במכבי תל אביב ורק שימשיך להצליח כי הוא פנומן. ממשיכים לעקוב אחריו. 

החברים הטובים לא שוכחים לו את הימים בצהוב (עדי אבישי)

רונן קצב, סוכנו של זהבי, מצטרף לחגיגה: "אני מאחל לערן את כל הטוב שבעולם, בריאות ואושר. את השאר הוא משיג לבד. מאחל לו עוד הרבה שנים של הצלחות ועשייה משותפת. אני מאוד אוהב את החיבור איתו ומאחל לעצמי עוד הרבה שחקנים כמוהו. לא רק בהצלחה, גם בצורת החשיבה וחוכמת החיים שהיא המנוע של כל הדברים הטובים שקורים לו".

ויקי פרץ, חלוץ העבר של מכבי תל אביב: "לערן זהבי היקר, אני מאחל לך בריאות, אושר והצלחה. כולנו תקווה שתמשיך לייצג את הכדורגל הישראלי ולהביא כבוד למדינת ישראל מזל טוב".

יגאל הילל, מנטור והאיש שטיפח את ערן זהבי בתקופתו ברמת השרון, מתרגש: "ערן, יקירי, אני כל כך גאה בך ואומר לך תודה על התענוג שגרמת לי במשך השנים, ועדיין גורם לי כל פעם שאני רואה את התשוקה בכל פעולה שלך. יום הולדת שמח וים של מזל טוב, יישר כוח שלעולם לא תיגמר, אוהב אותך ללא תנאים".

"שלא תיגמר לעולם" (דני מרון)

טילטיל, אוהד מושבע של הצהובים ואקס הישרדות, החליט לברך בצורה מעט שונה: "לערן זהבי הגדול מכולם, רציתי לאחל לך מזל טוב ענק. שתצליח בכל מה שאתה עושה, מאחל לך את הכי טוב בעולם".

טילטיל המשיך: "אני יודע שאתה עכשיו בסין הרחוקה ואנחנו עוקבים אחרי כל צעד שלך, אוהבים לראות אותך, מזמינים את הערוץ בשביל לראות אותך, מחזיקים לך אצבעות – אתה משלנו. אוהב אותך תמיד ולנצח. אני הייתי לירון אורפלי המכונה טילטיל, שאוהב אותך ערן זהבי, לעולמי עולמים לנצח נצחים. ואל תשכח איך אומרים בסינית חיתול – שקעמקקי… לא משנה, הבנת". 

אבי זהבי, אחיו של ערן, בברכה מרגשת: "כמעט לכל אדם יש אח או אחות. אבל לא לכל אחד יש את החיבור, הדאגה, החברות, הכבוד והאהבה שיש ביני לבינך".

אבי הנרגש המשיך: "עברנו הרבה בחיים, אבל עברנו את זה כי היינו ביחד, אחד בשביל השני, תמיד. אני מאחל לנו שלא משנה מה יעמוד מולנו תמיד נצליח לעבור את זה ביחד, ושום דבר לא ישבור את מה שיש ביני לבינך. שיהיה לך המון המון מזל טוב, עד 120 ובעיקר בעיקר בריאות שתמיד תהיה מאושר, אמנם אתה רחוק מהעין, אבל קרוב ללב יותר מאי פעם. אני באמת, באמת, אוהב אותך".

חברות מיוחדת וקשר מיוחד. ערן ואבי זהבי (אינסטגרם)

"ערן, הרבה הרבה מזל טוב אח שלי, איחל מואנס דאבור מאוסטריה. "שיהיה לך את כל הטוב שבעולם, תמשיך לככב ולהצליח. תישאר כמו שאתה, אני אוהב אותך מאוד".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי