האיש שניצח את ברצלונה עשוי להגיע להתרשמות במכבי ת"א, "הוא יהיה כוכב"

ניצח את ברצלונה. לאסה שונה
ניצח את ברצלונה. לאסה שונה | צילום: Gettyimages

לאסה שונה, שחקן אייאקס, מועמד להיות המחליף של ערן זהבי. אוהדי הקבוצה ההולנדית מספרים: "הוא מומחה לבעיטות חופשיות, לוחם, יכול לשחק בכל תפקיד במגרש"

(גודל טקסט)

לאחר עזיבתו של ערן זהבי במכבי ת"א מחפשים מנהיג חדש, אחד שימשוך את הקבוצה, יעניק מנסיונו ויהפוך לבורג מרכזי במשחק ההתקפה. אחד השחקנים שנמצאים בפנקס של ג'ורדי קרויף, מלבד תומר חמד, הוא לאסה שונה הקשר חלוץ הדני של אייאקס אמסטרדם, שעשוי לנחות להתרשמות בקריית שלום בתקופה הקרובה. 

בעקבות המגעים, פנינו למספר אוהדים יהודים של סגנית אלופת הולנד:

דני, הולנדי בעל אזרחות ישראלית, אוהד שרוף של איאקס שתומך גם במכבי ת''א, מספר: ''מדובר בשחקן מצוין. הוא באייאקס כבר ארבע שנים, היו תקופות שהוא היה שחקן הרכב לגיטימי והיו תקופות שהוא שיחק פחות בעיקר בגלל המאמנים, לי אין ספק שהוא שחקן הרכב ראוי".

דני נזכר ברגע הגדול של שונה: "הוא בישל את שער ניצחון מול ברצלונה בליגת האלופות, הקהל שלנו מאוד אוהב אותו. ממה שידוע לנו הוא רוצה להישאר כאן".

אייאקס או מכבי תל אביב? לאסה שונה (Gettyimages)

דני מנתח: ''אולי לא מדובר בשחקן גדול, בטח לא ברמה של הגדולים שהיו באייאקס, אבל הוא שחקן טוב עם כושר גופני מצוין. הוא פייטר שלא מפסיק להילחם ויש לו בעיטה עוצמתית וחזקה ברגל ימין". 

מייקל, אוהד נוסף של האדומים לבנים, מסביר: "הוא יכול לשחק כמעט בכל תפקיד במגרש. הוא טוב בקישור, בהגנה ובעיקר על כנף ימין. פרנק דה בור לא נתן לו הרבה קרדיט, הוא תמיד עשה שינויים והוריד אותו לספסל".

"שונה מומחה לבעיטות חופשיות", מבהיר מייקל. "הוא יכול להיות כוכב גדול במכבי תל אביב, אך אני יודע שהוא רוצה להישאר כאן באייאקס".

דני מסכם: ''להשוות בין שונה לבין ערן זהבי זה לא אפשרי, הם לא אותו סוג של שחקן. זהבי חלוץ וכמובן שהוא טוב יותר בתפקיד הזה. היתרון של שונה זה שהוא רב גוני ויכול לשחק בכל מקום על המגרש. לגבי זהבי, ההרגשה שלי היא שרק אם מכבי ת"א תביא את רונאלדו הקהל ישכח ממנו''.

"רק רונאלדו יכול להחליף אותו" (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי