הגמישות של קסניה טרנטול, רגע מדהים לבן בסט ולמה וובה בראון שמח?

מקפידה לשמור על הגזרה. טרנטול
מקפידה לשמור על הגזרה. טרנטול |

הרשת גועשת. מחנה האימון של הפועל ב"ש סיפק רגעים גדולים, איתי שכטר דאג לשתף את העוקבים שלו ואיפה חגגו ברק יצחקי ואשתו? התמונות והסיפורים, הכל כאן

(גודל טקסט)

הפועל באר שבע, אלופה המדינה, הגיעה ביום ראשון האחרון לעיירה אופלניצה שבפולין, שם היא מקיימת את מחנה האימונים שלה בעשרת הימים הקרובים. 

כבר מחר הקבוצה מבירת הנגב תפגוש במשחק האימון הראשון שלה את שלאסק וורוצלאב הפולנית למשחק הכנה ראשון. השחקנים האודמים כנראה הגיעו למחנה האימונים עם מצב רוח ממש מעולה, אחרת איך תסבירו את כל התמונות המאושרות?

אגב, אנחנו מבינים מדוע וובה בראון כל כך שמח, הוא ואשתו רעות מצפים בקרוב לילדה. מזל טוב!  

כיף לנו בפולין

היי, מי אמר שחיימוב וגורש לא מסתדרים?

חדר ההלבשה נראה מגובש מתמיד

וובה ורעות. שהלידה תעבור בשלום.

גם בית"ר ירושלים הגיעה לבית המלון בזניצה, בוסניה, שם ייערך מחר ב-19:00 המשחק מול סלובודה טוזלה במסגרת המשחק הראשון בסיבוב הראשון של מוקדמות הליגה האירופית. לידור כהן ואיתי שכטר לא שוכחים לחלוק עם העוקבים שלהם תמונות בדרך לשם.

מוכנים למשחק מחר. שחקני בית"ר ירושלים

בזמן שבית"ר ירושלים והפועל באר שבע בחו"ל, יש שחקנים ששבו הביתה – כמו עדן בן בסט וחבריו ממכבי ת"א. בת- אל, אשתו המהממת של החלוץ, מיהרה להעלות תמונה של אבא עדן ובייבי אמה ותפסה אותם ברגע מרגש ומתוק להפליא.

אבא למופת. עדן בן בסט

אף אחד לא נשאר מקופח, לפחות לא ברק יצחקי ששב אף הוא הביתה לאשתו הטרייה והמדהימה, ספיר יודשקין. השניים חלקו ערב איכותי במסעדת "טוטו" של השף ירון שלו. היא התגעגעה ואנחנו התגעגענו לתמונות משותפות של הזוג היפה הזה! 

האהבה פורחת!

בנושא אחר, כולנו כבר הספקנו להכיר ולהתאהב בקסניה טרנטול, פיינליסטית האח הגדול 7, דוגמנית ובת זוגו של עומרי בן נתן. 

 

בוקר טוב  #בלייזר @liranmor @michelleedri  @aguabendita_il

A photo posted by Ksenia Tarantul קסניה טרנטול (@kseniatarantul) on

ביחד הם "פאוור קאפל" שלדעת המדור, לא הולך להיעלם מהנוף שלנו בקרוב. ההורסת הבלונדינית הדגימה גמישות יתר בסטודיו של אירה דולפין, מאמנת הכושר הקשוחה של הסלבריטאים, ומזכירה לנו שגם בחורות עם גוף כמו שלה צריכות לעבוד קשה.  

גמישות…קסניה המהממת

נחתום את הכתבה עם כדורסלן מכבי תל-אביב גל מקל, שיישא לאישה את בחירת ליבו דניאל סימס, בתם של ווילי ואריאלה סימס. 

זה יקרה ב-5 ליולי, יום שלישי הבא, בקיסריה. כמה שהילדים של השניים האלו הולכים להיות יפים… טוב, זה לא מפתיע בכלל לאור העובדה שהיא דוגמנית, והוא ספורטאי שגם מחזיק בטייטל דוגמן לאחר הקמפיינים לרנואר.

ילדים יפים יהיו, לא?

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי