זה משחק העונה האמיתי: לא תאמינו מה קורה ביציע

|

בזמן שבוזגלו, בן חיים ושאר 20 השחקנים ינסו להכריע מי הקבוצה הטובה בליגה, ביציע יהיה לוהט יותר. הכרות עם נשות הכדורגלנים

(גודל טקסט)

משחק העונה, המסקרן והדרמטי בין הפועל באר שבע האלופה לבין סגניתה, מכבי תל אביב, מתקרב ובעוד מספר שעות תשמע שריקת הפתיחה מאת לירן ליאני באצטדיון טוטו-טרנר למפגש הכי פיקנטי שיש לליגת העל להציע.

בצד הצהוב יש לשוטא ארבלדזה לא מעט פצועים: שגיב יחזקאל, יובל שפונגין, אייל גולסה ודניאל ליפשיץ. לעומת זאת, אצל ברק בכר, טוני וואקמה לא כשיר בעקבות רגישות בשריר ויישאר מחוץ לסגל. 

בודאי שמחכה לנו מלחמה של 90 דקות ואנחנו בספורט 1 החלטנו להראות לכם את מי בודאות תוכלו לראות ביציע, נשות הכדורגלנים צהוב- אדום שיגיעו לתמוך בשחקנים הפרטיים שלהן. הרשימה לפניכם:

  

נתחיל עם מישהי שהיא יותר בטוחה בהרכב מכל שחקן על כר הדשא. הפנינה של מאור בוזגלו, אחת שתמיד כיף לראות ביציע ובכל מקום, מירן שבדרך כלל גם מגיעה עם התאומים, מיילי וריי. במשפחת בוזגלו חיים כדורגל ובעיקר חיים את באר שבע. אז תהיו בטוחים שאת היפיפייה הזאת לא תוכלו לפספס, בעיקר עם מאור יפציץ לרשת. 

הבוזגלואים. זוג יפה 

תגיע לראות את מאור בהרכב

מיד אחריה לא תוכלו לפספס את טל מליקסון שאמנם נמצאת מעט זמן אחרי לידת ביתם השנייה, אבל אין סיכוי שהיא תפסיד את משחק העונה שיוצא בדיוק ביום הולדתו ה- 32 של בעלה, מאור, ועוד במשחק בית.

טל מליקסון. מתאוששת מהלידה השנייה

גם רעות בראון נמצאית זמן קצר אחרי לידה, חודשיים וחצי לאחר שהגיחה לעולם ביתם הבכורה שלה ושל וובה, קים בראון, שמרוב שאבא שלה אוהב אותה, הוא כבר הספיק לקעקע את השם שלה. אין סיכוי שהיא תפסיד את משחק העונה ולכן גם אותה שווה לכם לחפש ביציע.  

גם בת הזוג של השחקן עם השיר הכי יפה בליגה תגיע

עוד אישה מסורה ומכורה לבעלה ולמשפחתיות הדרומית היא ליזולט אוחיון, אשתו של מתן, העונה לשם החיבה, ליזה. לשניים כבר שלושה ילדים מלאכים: לאה, אופיר ותהל, והם מדגמנים בקביעות משפחתיות מושלמת. יש לנו הרגשה שגם את הבלונדה אוחיון, לא תוכלו לפספס. 

מתן אוחיון ובת הזוג. זוגיות מושלמת

ונעבור במעבר חד לצד הצהוב: היא אמנם אוטוטו צריכה ללדת את ביתם הבכורה, אבל ספיר יודשקין היא נוף קבוע ביציע הצהוב כחול. בכל אופן אנחנו מאד מקווים שנראה את ההריונית המתקדמת המהממת של ברק יצחקי מעודדת אותו ביציע… 

ספיר יודשקין. נישואים טריים

ברק מדבר על עזיבה. היא תנדוד אחריו לכל מקום

טוב, ליאן בן חיים נוהגת לעדכן מידיי שבוע בתמונות וסרטונים מהיציע של מכבי ככה שאנחנו לגמרי בונים עליה לדאוג לבייביסיטר לשון המתוק ולהדרים עד לטרנר. אמנם הבעל טל לא ממש התאמן השבוע בעקבות פציעה במפשעה וכאבים בשרירי הבטן, אבל יהיה כשיר וכמו שאנחנו מכירים אותו יגיע להתפוצץ הערב. ככה שהנוכחות של אשתו שתעודד ביציע בודאי תוסיף לו הרבה אנרגיה.  

הזוג בן חיים. שון הקטן בבית

מאז שהיא חזרה ארצה הם לא נפרדים, הוא משפר את הביצועים ויש כאן תחושה של קמע באוויר.

 נואל ברקוביץ, היפה של דור מיכה בודאי תגיע למשחק כה מותח וחשוב של הקשר שלה, כשהיא לא בחזרות/ צילומים בעצמה, בכל זאת מדובר בכוכבת ילדים עולה, היא תמיד מפרגנת לחצי השני שלה. 

נואל ברקוביץ יחד עם החבר דור

אחרי הצמד של הבעל עדן, בת אל בן בסט לא תחמיץ משחק מול אלופת המדינה. המתוקה של בן בסט רגילה להגיע למשחקים מהעיר ראשון לציון בה מתגוררים, עם מי שהייתה שכנתה וחברתה לקבוצה שי זהבי, אבל מה לעשות, זאת נמצאת בימים אלו ביציע קצת יותר מרוחק ובת אל תצטרך למצוא פרטנרית אחרת להגיע לראות את אבא של אמה הקטנה משחיל איזה כמה גולים לרשת של היריבה. 

בתאל ועדן בן בסט. הסיבה לחזרתו לכושר?

ואתם יודעים את מי בטוח לא תוכלו לפספס ביציע של מכבי? זוג אחד, לא הכי מוכרים, אבל אוהדים שרופים….

גם יעל ויוסיאל יגיעו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי