זהבי הפציץ, טוואטחה חם אש ואייל גולן הרשים את אוהדות בית"ר

יפים ונכונים. ערן ושי זהבי
יפים ונכונים. ערן ושי זהבי | צילום: אינסטגרם

המצעד הגברי יצא לדרך! אז איזו הופעה לא תצליחו לשכוח: הזמר שרק משתבח, בוריס קליימן והצמודה, ניימאר או אולי בכלל הקפטן של מכבי תל אביב ואשתו שי? התמונות החמות והפירוט המלא כאן

(גודל טקסט)

אנחנו עדיין לא התאוששנו מההיסוטריה שעשתה אמש הפועל באר שבע, ואתם? בתוך כך, סוף השבוע האחרון הציג בפנינו רשימה של גברים מעולם הכדורגל שלרוב אנחנו רגילים לראותם במדי הקבוצה, אך התמזל מזלנו והצלחנו לתפוס כמה הופעות שואתם תשמחו לראות. מהשקות ועד לחדר הכושר, קבלו אותם, מצעד הגברים בסטייל של ספורט1.   

הכוכב הברזילאי של ברסה, ניימאר, שידוע כחובב סטיילינג מושבע. הברזילאי נצפה ביום חמישי האחרון במסיבת גאלה של מותג האופנה "ריפליי", אחד מנותני החסות של אלופת ספרד, ברצלונה. הכובע, המשקף ומעיל העור הנונשלט כולל הבלינג בלינג המוגזם פשוט עובדים ביחד ומזכירים לנו איך זה להיות מותג בעצמך בגיל 24. 

מותג בגיל 24. ניימאר

אז כן, מכבי ת"א אילצה אמש את שחקני מכבי חיפה להוציא שישייה מהרשת רק שלושה ימים לפני גמר הגביע, במה שהיה נראה לפרקים כמו משחק בין בוגרים לנערים. אנחנו לא הצלחנו שלא להבחין בתספורת החדשה של המגן השמאלי של הירוקים, טאלב טוואטחה. השחקן המוכשר שבטח ירצה לשכוח את ההתמודדות אתמול שיתף בחשבון האינסטגרם שלו את התספורת והצבע החדשים שלו ולא שכח לתת קרדיט לסטייליסטית, הסוכנת, ויקי ואקנין. גם אתם חושבים שזה חם אש? 

טוואטחה בבלונד. הקרדיט לסוכנות

בוריס קליימן מתחתן. את זה כבר כולנו יודעים. השוער הבית"רי וליאן שלו השקיעו בצילומים המקדימים לקראת החתונה והפציצו בתמונת "save the date" מקורית – עם שבט הכלבים שלהם בחיק הטבע, בפוזה חושנית. קליימן בחליפת חתן קלאסית מסתיר את הקעקועים ולא שוכח לתת טוויסט עם המכנסיים  והנעליים המדוייקות. ליאן – יפייפיה בשמלת פליסה עם דוגמאות מעוינים וביחד הם פשוט לוהטים. נאחל להם שיהנו מההכנות עד ליום הגדול. 

זוג מדויק. מזל טוב לבוריס, ליאן והכלבים

כמה אהבה

אקורד הסיום של עונת 2015/16 יהיה גמר גביע המדינה בו תפגוש מכבי תל אביב את מכבי חיפה ביום שלישי הקרוב באצטדיון טדי. בשבוע שעבר קיימו הצהובים את ערב הגאלה המסורתי של המועדון, בו נערך גם טקס נבחרי העונה. בקטגורייה המרכזית, שחקן העונה, זכה כמובן ערן זהבי ששבר העונה את שיא הכיבושים לעונה בליגה. זכייה אחת לא הספיקה לווינר של מכבי וגם בקטגוריית שער העונה, זכה שער השיוויון שלו בבאזל (2:2) במוקדמות ליגת האלופות. הקפטן דיבר על השער ואמר: "האמת שלא ידעתי שאני יכול לקפוץ ככה, זה רגע שגרם להמון אושר ואני מקווה שיהיו עוד הרבה כאלו".

לא להאמין שיש להם שלושה ילדים. ערן ושי זהבי

לאירוע הגיע מלווה באשתו היפיפייה שי, שנראתה כאילו היא מוכנה לצעוד על שטיח הוליוודי אדום. גם הקפטן שלה הגיע מדוגם בחליפה עם סמל המועדון ועניבה מפוספסת וכל אחד מהם מעוטר בגביע. לא יאומן שכך נראה זוג שיש לו שלושה ילדים.

משפחה לתפארת

לאחר שהפך לאב בפעם השנייה רק לפני שבוע, בלם בית"ר ירושלים, ניסו קפילוטו, מצא זמן להשתזף בשמש. למשימה גייס את החברים לקבוצה, למרות שכנראה לא יישאר בה בעונה הבאה, רועי זיקרי ועומר נחמני וגם את עומר אצילי, שיתייצב היום לדיון המקדמי בגין תביעת בוררות שהגיש כנגד המועדון, כשלאחר מכן יהיה יותר ברור מי צודק במאבק הכה מתוקשר.

משתזפים בשמש. קפילוטו וחבריו

על השמלה האדומה של רוסלנה כבר חילקנו ביג לייק לאחר שנצפתה חושנית באירוע מגזין בגדי הים של "בלייזר" וסוכנות "יולי". לעומת זאת, על אושיית הספורט משכבר הימים שלצידה, לירן חולצה אפורה, חסנו כי הוא מותג. אבל, גם מותג צריך לדעת להמציא עצמו מחדש. לירני, אהוב הפריימים, בסדר עם האפור, הבנו, אבל קדימה הגיע הזמן לגוון. יש עוד גוונים של אפור שתוכל להכניס למלתחה שלך, אפור כהה למשל, אפור עכבר, אפור כסוף – חובה להכניס קצת עניין! שלא נדבר על שנמאס לנו מהטי שירט לכן גם חולצת פולו, מכופתרת וסגנונות אחרים באים בחשבון. בכלל, אנחנו חושבים שאתה צריך להחליף צבעים ובכל יום להיקרא: לירן חולצה אדומה, לירן חולצה שחורה וכדומה… #חלוםשלנואבלזהלאיקרה.

עוד לייק לרוסלנה, אבל מה יהיה עם לירן?!

אם כבר רוסלנה, אז גם אייל גולן, שמצפה בקוצר רוח לפגוש את שלל מעריציו ביניהם קומץ לא קטן בכלל של אוהדי ואוהדות בית"ר. היכן? ב-31/5, כאשר יופיע במופע משותף ביחד עם שלישיית "מה קשור" בהיכל מנורה מבטחים. עד אז, גולן עובד קשה מאד בחדר הכושר על מנת לפמפם את השרירים ולהישאר חטוב כדי שיוכל ללבוש גופיית סבא אפורה בגיל…. ולהראות כזה שווה!

#אוהבותגבריםשעובדיםקשה. 

עובד קשה על השרירים. גם אוהדות בית"ר יגיעו להופעה? אייל גולן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי