חם אש: רון אלוף מחפש כלה? שיר אלמליח פרודה!

מזל שיש מזגן...
מזל שיש מזגן… |

הדוגמנית הלוהטת והשורד הנחשק כיכבו בקמפיין הפרסום של מזגני תדיראן. הפרטים המלאים, הנבחרת של שיר ביורו והתמונות החמות בפנים

(גודל טקסט)

אנחנו מקווים שהבאתם קרם הגנה, כי הולך להיות כאן לוהט. שיר אלמליח, האקסית של אלרואי כהן,  ורון אלוף, השורד הנחשק, הצטלמו לקמפיין הפרסום של מזגני תדיראן לקיץ 2016.

שמישהו ידליק את המזגן… אלמליח לוהטת במכנסונים (צילומים: סיון פרג')

השניים נבחרו להוביל את הקמפיין הפרסומי של מזגני תדיראן והצטלמו, כל אחד בנפרד, לסרטונים המראים סיטואציות מסוימות איך הן נראות עם מזגן תדיראן ואיך הן בלי מזגן תדיראן. אנחנו ניתן לכם רמז, הם נראים טוב בכל מצב!

שיר אלמליח הצטלמה, אי שם בבית פסטורלי בכפר נטר, לסרטון המציג סיטואציה של קבוצת חברים אשר צופים במשחק כדורגל במסגרת יורו 2016 ואיך הכל נהרס כשהמזגן מתקלקל לעומת זאת איך הכל היה יכול להראות אחרת עם מזגן תדיראן.

מחכה לשיר אלמליח? רון אלוף בחליפה (סיון פרג')

אלמליח, הלבושה במדי כדורגל של נבחרת איטליה, מגלמת בסרטון את תפקיד השכנה של החבר שמארח את כל החבר'ה לצפייה במשחק הכדורגל, אשר מפתיעה אותם באמצע לתדהמת כל הגברים/חנונים ומצטרפת אליהם לצפייה במשחק, ואז באיזשהו שלב מעבירה להם את המשחק לגמר המירוץ למיליון.

אין למה לומר, היא נראית מיליון דולר בכל מצב

רון אלוף הצטלם בסטודיו של המעצבת פנינה טורנה לסרטון המציג סיטואציה של חתונה ואיך היא הייתה נראית עם מזגן ובלי מזגן. אלוף לבש במהלך הצילומים חליפת חתן ותרגל את כל הנושא של חתונה ומסתבר שהוא מאוד התרגל לרעיון, כעת רק חסרה הכלה.

חסרה רק כלה…

היי, הנה שיר…

"רוצה את הפרחים?"

שיר, אתה יכולה להירגע – יצאת מצוין

שרופה על איטליה…

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי