לא יפה גילי: מוסינזון העלה סרטון לרשת בו הוא מעשן ג'וינט

מוסינזון. ממשיך להסתבך?
מוסינזון. ממשיך להסתבך? | צילום: אינסטגרם

אם לא הספיקה דליפת הסרטונים והתמונות של כוכב הכדורסל לשעבר מקיים יחסי מין, "הילד הרע" של הכדורסל הישראלי ממשיך לעשות שטויות

(גודל טקסט)

גילי מוסינזון הוא לא טיפוס שמפחד מצרות ובטח שלא פוחד להציג את מה שהוא עושה בפומבי. אחרי דליפת הסרטונים והתמונות של הכדורסלן לרשת, בו הוא מצלם את עצמו במהלך אורגיה עם עוד גבר ושתי נשים, "הילד הרע" של הכדורסל הישראלי ממשיך לעשות שטויות והפעם: כשהוא מגלגל ג'וינט.

כזכור, בחודש מאי האחרון, נחשף כדורסלן העבר וכוכב הריאליטי כביסקסואל שנמשך מינית לגברים ונשים, כשכתב סטטוס רשת מפורט. מאוחר יותר הכיר את בת הזוג שלו  דניאל הולצמן וגילה שהשניים מנהלים מערכת יחסים 'פוליאמורית' מרובת משתתפים. אחד המשתתפים בקשר המיוחד של גילי, היה ככל הנראה הדוגמן האנדרוגיני ויוצא הריאליטי סתיו סטרשקו, שתועד מתנשק עם מוסינזון לפני כמה שבועות.

 

גלגלו אותה פלאוווווווז

A video posted by gili mosinzon (@gilimosinzon) on

בעקבות פרשת הסרטונים, מוסינזון אף פוטר מעבודתו בהפועל ת"א וחשף זאת בסטטוס מפורט בו רשם: "היום פיטרו אותי כמאמן בהפועל תא – הבית שלי. האהבה שלי. רצו שניפגש אבל כבר לא ישנתי 3 ימים כי אני נלחם בתחנות רוח.

אני בטוח שבהפועל תא שומעים ויודעים ובטוח גם קוראים… אני לוקח אחריות מלאה על המעשים שלי. מעולם לא עברתי על שום חוק. מעולם לא פגעתי במזיד" (כך במקור). לדבריו, "מיום שישי אני עונה למקללים ומסיתים בדרכי נועם ולא מתפתה. אנשים שכתבו שאני קריפ וסוטה ודוש וצחקו על הדיסלקציה שלי ואמרו שעברתי על החוק ללא הסתייגויות וללא הנחות ושאין לי אישור לפרסם ושאני עבריין. אולי בתגובות יהיה מקום לעוד אנשים שרוצים להיכנס בי כי הגווייה כבר מוטלת אז בואו ותתנו עוד בעיטה קטנה".

 

הבית כה מבולגן המידה ויש למישו כיוון למנקה 

A photo posted by gili mosinzon (@gilimosinzon) on

"אני לא רוצה לשמוע משום אישה ומשום גבר מי נפגע יותר כי זאת לא תחרות. הנחת היסוד כי נשים לרוב נפגעות יותר בהפצת סרטונים מסוג אילו לא נותנת את הלגיטימציה לשום אדם להתנגח בי מאחר ואני גבר. זה לא קשור לגבר או אישה זה קשור לבן אדם או לא. כשם שאני מתנגד לחלוקה הישנה של ימין ושמאל, כך אני מתנגד לחלוקה הישנה של בנים ובנות. יש בני אדם, יש רגשות, ובכל מקרה לגופו".

 

כמה שאני אוהבת @dani_boy_koala 

A photo posted by gili mosinzon (@gilimosinzon) on

 

#שאכטה

A photo posted by gili mosinzon (@gilimosinzon) on

 

I love weed. @better.tm.

A photo posted by gili mosinzon (@gilimosinzon) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי