מהדרום באהבה: כך נשות שחקני הפועל ב"ש ממשיכות להיות פצצות!

כך שומרים על גזרה דקיקה. ליזה של מתן אוחיון
כך שומרים על גזרה דקיקה. ליזה של מתן אוחיון |

שחקן האלופה לשעבר, שפרש בגלל גיוסו לצה"ל ונישאר אוהד מושבע של האדומים, דואג לחטב את בנות הזוג של הכוכבים, "לאמן את השחקנים זה חלום בשבילי". התמונות החמות והפרטים המרתקים כאן

(גודל טקסט)

בזמן שכולנו עסוקים בלחטב את הגוף, בעקבות עונת הרחצה הלוהטת, גם נשות שחקני הפועל באר עובדות קשה. מסתבר שתואר האליפות מחייב, והיפות באדום חולקות את אותו אחד שגורם להן להזיע: עידו אלוש, מאמן כושר אישי, רק בן 22 שעוסק בתחום כארבע שנים. 

נטלי שילת המהממת

אלוש שירת בצה"ל כמאמן הכושר של יחידות מובחרות כמו מגלן ודובדבן, השתחרר, ונכנס לגרייט שייפ באר שבע. אם זה לא מספיק, אז הוא מעביר אימונים אישיים בבתי המתאמנות. כרגע, הוא עובד על סטודיו משלו שייפתח בעתיד הקרוב ויאפשר למתאמנות להגיע אליו. 

אלוש, אם לא ידעתם, שיחק בעברו בהפועל באר שבע. בגיל 18, המגן הימני לשעבר, הפסיק לשחק בעקבות גיוסי לצה"ל: "נהניתי מכל רגע בתור שחקן, זה הדבר שהכי אהבתי לעשות. הגעתי לצומת דרכים ובחרתי לעשות שירות משמעותי ואני לא מצטער לרגע. 

העדיף שירות משמעותי על פני הכדורגל. אלוש

"אני עוסק בתחום מעניין וזה מבחינתי מתנה לעסוק במה שאני אוהב". אומר אלוש, שנשאר אוהד מושבע שלא מפספס משחק, "המשפחה שלי נוסעת ליוון השבוע, ואני מקווה שנגיע לפלייאוף של הליגה האירופית". אלופת ישראל תצא כאמור השבוע לפיראוס, שם תפגוש את אולימפיאקוס (רביעי), אלופת יוון בשש השנים האחרונות ומי שהגיעה לשלב הבתים בכל עונה מאז 2011/12. הגומלין ייערך שישה ימים לאחר מכן, ביום שלישי, בטרנר.

תומר סוויסה ובת הזוג. לשעבר בהפועל באר שבע

אז את מי הוא בעצם מאמן? את נטלי שילת, ארוסתו היפיפייה של אופיר דודזאדה, את הדוגמנית של מתן אוחיון ליזה (ליזוליט), את הילה, אשתו של תומר סוויסה, ושמות נוספים של נשות הכדורגלנים שכרגע לא מעוניינות להיחשף, נחמד לדעת שיש עוד ביישנות בעולם.

גם בת הזוג של מתן אוחיון לא מפספסת אימון של אביב!

 אלוש חושף מה החלום שלו, "הלכתי על הפוך על הפוך, אני לא מאמן שחקנים אלא רק את הנשים. לאמן את השחקנים זה חלום בשבילי. אני חושב שהן ללא ספק השולטות בבית, אפילו בטוח בזה כי אני רואה איזה פייטריות הן". תגובת המערכת: אנחנו ממתינים בסבלנות לתמונות בבגד ים. ואם אפשר, אז שיהיה אדום. 

אופיר דודיזאדה ונטלי יפים ומחוטבים

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי