מסי יודע? סרג'י רוברטו וקורל צפויים לעבור לגור יחד בברצלונה!

מגורים משותפים ממש בקרוב?
מגורים משותפים ממש בקרוב? | צילום: אינסטגרם

הדוגמנית המהממת, שמנהלת מערכת יחסים עם קשר אלופת ספרד, עשויה לארוז מזוודה ממש בקרוב. ארוחת ערב עם כוכבי ברצלונה? בינתיים, היא ארזה אחת וטסה למסיבת רווקות ביוון. התמונות והפרטים כאן

(גודל טקסט)

יש אנשים שיודעים לעשות חיים. קורל סימנוביץ', הצמודה של קשר ברצלונה סרג'י רוברטו, היא ללא ספק אחת כזאת. 

אוהדת מכבי ת"א וברצלונה. קורל המהממת 

הדוגמנית/מעצבת אופנה ניצלה את העובדה שסרג'י רוברטו נמצא עם קבוצתו, במחנה אימונים באנגליה, ועלתה על מטוס עם חברות לאי האקזוטי היווני – מיקונוס.

 כבר שנתיים וחצי שסימנוביץ' (24) מנהלת עם רוברטו מערכת יחסים בשלט רחוק, היא בתל אביב והוא בספרד, מה שבוודאי מגדיל את הרצון להחליט בקרוב על מגורים משותפים יחד, ככל הנראה בברצלונה.

איך זה נשמע לכם? קורל סימנוביץ' וסרג'י רוברטו בארוחת ערב, סרט בקולנוע או סתם בערב ביתי, עם ליאו מסי, לואיס סוארס ובנות הזוג שלהם? לנו זה נשמע מושלם.

סרג'י רוברטו, מסי ולואיס סוארס. בקרוב אצל קורל בסלון? (Gettyimages)

בקרוב היא צפויה לעבור לגור בברצלונה!

לאחרונה, כידוע, הפך הקשר לשחקן רוטציה לגיטימי בסגל של אלופת ספרד. כן, נו, לצד מסי, ניימאר, אינייסטה, פיקה וסוארס. אגב, הוא יכול לשחק בכמה עמדות ואנחנו? אנחנו פשוט נמסים ממערכת היחסים הפוטוגנית והמוצלחת הזאת, טפו טפו.

במשפחת סימנוביץ', כך יצא, יש חיבה עזה לכדורגלנים. אחותה הגדולה של קורל, נואל, נשואה אף היא לכדורגלן תום מנשרוב מהפועל רמהשש. גם לאמה, לימור, יש עבר שקשור לענף. היא בעצמה יצאה עם כדורגלן לפני שהספיקו להתרגש. אביה של קורל, איש העסקים רוני סימנוביץ', שיחק במכבי ת"א ופרש לקריירה עסקית בארה"ב בעקבות פציעה בגיל מוקדם.

יפות ומחויכות. איזה כיף להן

 אפשר להגיד שאת החיבה לשחקנים קיבלה מהצד הנשי של המשפחה, ואביה הדביק אותה באהבה למכבי ת"א: "תמיד אהדתי את מכבי ת"א, אני מתגאה בזה בפני החברים הספרדים שלי, אבל אני בעיקר עוקבת אחרי ברצלונה". טוב, ככה זה שהבן זוג שלך משחק באחד המועדונים הכי מפוארים בעולם. 

בחזרה ליוון: סימנוביץ' היפיפייה העבירה את כל סוף השבוע במיקונוס, תפסה צבע ונרגעה קצת מהלו"ז הקדחתני שהיא מתחזקת. למרות שלא מזמן היא והספרדי שלה, במקרה חזרו משם אחרי חופשה זוגית.

האחיות קים ודין וייס. חברות שוות. 

 הבילוי שלה עם החברות לא היה תחת הקטגוריה של סתם חופשה, אלא מסיבת רווקות בה קורלי לקחה חלק. ומי הכלה העתידית אתם שואלים? לא אחרת מדין וייס, אחותה הגדולה של קים וייס, מתמודדת המירוץ למיליון שאנחנו מאוד נהנים לראות על המסך – מתקתקת משימות עם שון כהן.

כנראה שהחברות בין סימנוביץ לבין בנות וייס, מגיעה עוד מהילדות – משיכון "ל", שבצפון ת"א, שם הן גדלו. משפחת וייס עמידה מאד בלשון המעטה, ואת הסיפור של סימנוביץ, שמוקף כולו זוהר וכסף, כולנו מכירים. 

חם ביוון – חם אש

לוהט!

רווקות בסטייל

 סרג'י רוברטו וקורל, זכרונות מיוון

כיף להם? כיף גם לנו.

סרג'י רוברטו הרוויח ובגדול. קורל עושה פוזות למצלמה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי