ערן זהבי המיס את כולם ואיך מירן בוזגלו שוב כה מושלמת?

יקירת המדור. מירן בוזגלו המושלמת
יקירת המדור. מירן בוזגלו המושלמת | צילום: אינסטגרם

אל תחמיצו: הכוכב של גוואנגז'ו גרם לסינים להזיל דמעה, אשתו של מאור הכינה לו הפתעה ואיך דודו גורש הצליח להדהים גם אותנו? הפרטים, התמונות - הכל כאן

(גודל טקסט)

זהו זה, הערב זה סוף סוף קורה. אחרי חצי שנה של אירוסין וכמעט 8 שנות זוגיות, כוכב הכדורסל הישראלי, גל מקל, ובת זוגו הדוגמנית דניאל סימס מתחתנים!

חוגגים רווקים. צנוע קצת, לא?

רגע לפני שמתחיל הטירוף, הרכז של מכבי תל אביב מצא את עצמו חוגג את הערב האחרון כרווק עם חברים טובים בבר בשוק הפשפשים. אנחנו כבר לא יכולים לחכות לראותו עולה על חליפה ונושא את האמזונה שלו לאישה. דיווחים על הטקס, מי הגיע ואיך היה, כאן במדור מחר!

ובמעבר חד, באר שבע, או ליתר דיוק – להבים, שם כידוע מתגוררת בכיף משפחת בוזגלו. בימים אלו ודאי מתגעגעים לאבא מאור, שחשנו מורגש אך הוא אוטוטו חוזר הביתה מהמחנה בפולין.

אשתו מירן, שאצלנו מתקרבת לדרגת מלוכה בשל יופי מהפנט ואישיות כובשת, פינקה את עצמה בטיפול פרוטאין משקם לשיער שנראה פיצוץ ושיתפה אותנו בתמונה נוספת מהקמפיין שלה לחברת התכשיטים "goldigger". בטח תשמחו לגלות שאת התכשיטים מהקולקציה יהיה ניתן להשיג אצל היפיפייה מהדרום. 

יקירת המדור. מירן בוזגלו

בהחלט מגיע לה להתפנק.

מהממת!

והנה שחקן נוסף שחש געגועים עזים מסין הרחוקה. ערן זהבי, שעושה חיל ונראה כי מתאקלם יופי במדי קבוצתו החדשה, שיתף בחשבון האינסטוש שלו תמונה של שלושת ילדיו, רוי והתאומות דור וגיל והצליח להמיס את ליבנו.

בתמונה, כפי שאתם יכולים לראות, המתוקים אוחזים ידיים כנראה בדיוק בדרך לרכב עם אימם המהממת ואבא ערן שולח להם אהבה מרחוק.  אפילו אוהדיו הסינים של זהבי לא נותרו אדישים כשראו את התמונה.

ערן זהבי המיס אותנו, גם אתכם?

זהבי בסין הרחוקה, עטוף בדגל ישראל

 

Nice dinner with great friends 

A photo posted by Eran Zahavi (@eranzahavi) on

השוער החדש של האלופה, גיא חיימוב, זכה לקבל תיוג רומנטי מאשתו סינדי שבחרה להעלות תמונה שלהם יחדיו תחת הכיתוב: "מתגעגעת אלייך". 

מתוקים. גיא חיימוב ואשתו

חיימוב מיהר להתייחס לגעגוע של אשתו שנשארה עם שני ילדיהם הקטנים והשיב, "הגעגוע גדל אך האהבה מתעצמת". מרגשים אותנו החיימובים, גם אתכם?

ולסיום, כנראה שמחנה האימונים עושה טוב לאלופה אחרת איך תסבירו את הגיבושון הזה? גם אנחנו נשארנו ללא מילים לאחר שצפינו באתגר הריקודים של שחקני באר שבע ודודו גורש אחד שהצליח להפתיע אפילו אותנו עם המובים שלו…. אהבתם?

חדר הלבשה בריא. אלופת המדינה בדרך לאליפות נוספת? (אינסטגרם)

 

אתגר ב"ש רוקדת: היה ערב של שיגרה במחנה האימונים, אז רקדנו. יכולים לעשות את זה טוב יותר מאיתנו? נראה אתכם! שתפו ותייגו אותי  #challenge #MB11 דודו גורש – MVP

A video posted by MAOR BUZAGLO – מאור בוזגלו (@buzaglomaor_11_official) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי