ערן לוי: "זה בית משוגעים". מוטי חביב: "החיקוי הזה הוא סוג של גאונות"

זה בובה של חיקוי
זה בובה של חיקוי | צילום: מסך

בובה של לילה חזרה לעונת נוספת וקורעת מצחוק. קפטן מכבי נתניה והשדר הוותיק שוחחו עם ספורט1, סיפרו חוויות והביעו את דעתם על החיקויים. אל תפספסו

(גודל טקסט)

"זה בית משוגעים", אמר ערן לוי שהשאיר בצד את הכאוס במכבי נתניה והתארח אתמול בפרק הראשון של העונה החדשה של בובה של לילה. הקפטן, שהגיע לאחר שקבוצתו ירדה ליגה, הצליח לחייך מעט לאחר עונה לא פשוטה מבחינה אישית וקבוצתית.

"הגאון חזר, זה הדבר הראשון שעבר לי בראש", סיפר מוטי חביב על החיקוי של אסי ישראלוף בפרק הבכורה של העונה החדשה של 'בובה של לילה'. "רק אני יודע עד כמה החיקוי שלו הוא סוג של גאונות. כל סטנדאפיסט שני מחקה אותי עם ה- ר', אבל אף אחד לא מתקרב לפרטים הקטנים שהוא מבצע". הוסיף השדר של ספורט1. "ברגע שזה התחיל, קיבלתי מבול של הודעות וטלפונים. כמובן שלא ידעתי שזה הולך להיות. לא ידעתי שיש לזה שיא צפייה, אבל זה מטורף".

"זו כבר שנה שלישית שאני מתארח בתוכנית כך שאני מרגיש שם כמו בן בית". סיפר ערן לוי. "יש שם צחוקים בלי הפסקה. אני חושב שזו אחת התוכניות הטובות ביותר בטלויזיה, צחקתי צחוק חזק עמוק מבפנים, לרגע זה השכיח את הבעיות של מכבי נתניה. לאחר התוכנית קיבלתי המון תגובות חיובית על כך שזרמתי איתם, אך אני חושב שהחיים בלי צחוק לא שווים. מה נשאר לנו אם לא לצחוק"?

כאשר חביב נשאל האם הוא צוחק מהחיקוי היה לו חשוב להבהיר: "אני לא צוחק, אני יותר מדי דרוך למשפט הבא שהוא בא לומר. 'גם הלא לא לא'… שאומר מוטי, זה גם לא המצאה שלו, הייתי משתמש בזה באמת".

"לרגע זה השכיח את הבעיות של מכבי נתניה", ערן לוי (דני מרון)

מוטי חביב המשיך: "הוא כל פעם לא נותן שישתיקו אותו ואז הוא חוזר, בעבר היו שואלים אותי אם אני נעלב, אני נהנה מזה. כאילו אני מרגיש שאני רואה את זה פעם ראשונה זה בובה של חיקוי. פעם אחת ויחידה פגשתי אותו, הוא הפתיע אותי בשידור, זה היה המפגש הראשון שלי ושל המעריץ שלי. עכשיו אני ערני בכל משחק של בית"ר, אולי הוא כן מגיע".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי