קים אקפי חושפת: אני אוהדת מכבי מאז ומעולם

אקאפי. מהממת
אקאפי. מהממת | צילום: אינסטגרם

אתם מכירים אותה כאחת הכוכבות של דוקו הריאליטי "איט גירלז",אבל לא רבים יודעים שקים אקפי היא גם מתעמלת קרקע לשעבר ואחותו של דין אקאפי, המגן השמאלי של הפועל פ"ת

(גודל טקסט)

בימים אלו, אין כמעט מי שלא מכיר את קים אקפי, כוכבת התוכנית "איט גירלז" המשודרת בערוץ הוט בידור ישראלי זו העונה השנייה.

כמה שהיא יפה מבחוץ, לא תאמינו לרמת הבגרות, הכנות וההבנה אצל בחורה שלא נאמר נערה כ"כ צעירה: "יש לי אופי של אישה בת 40".

אקאפי מספרת שהחשיבה העסקית קיימת אצלה מאז ומתמיד, ושנכנסה לראש העסקי כבר בגיל 20. למרות כל העסקים שבבעלותה, היא גם מצאה זמן לסיים קורס קואצ'ינג אצל אלון גל ומספרת שזהו חלומה:

קים אקפי. אשת עסקים

"תמיד רציתי להיות קואצ'רית של ספורטאים כי ספורטאים ברמה מאד גבוהה צריכים את זה וכבר היום יש לי מטופלים, חלקם גם ספורטאים".

"מגיל 10, טסתי חמש – שש פעמים בשנה לתחרויות, כלומר לא היו לי חיים רגילים ואצל ספורטאי הכל מתחיל ונגמר בראש ולי הייתה קואצ'רית שמאד עזרה לי. רואים איך ספורטאי חושב במהלך משחק ואמרתי שאני רוצה לעזור כי אני לא הייתי מגיעה לאליפות עולם ללא עזרה מנטלית". 

אקפי בילדות בתחרות התעמלות

משפחת אקאפי כנראה מומחית בייצור ספורטאים. גם קים וגם אחיה התאום דין, קיבלו את הגנים המתאימים. כשהייתה ילדה קטנה, התאהבה קים בענף התעמלות הקרקע, התאמנה בהדר יוסף ואף הגיעה למקום השמיני בעולם.

"אני מגיעה מתחום של וואן שוט, זה לא כמו כדורגל. כל העבודה שלך נגמרת בהזדמנות אחת. הכל מתחיל ונגמר בחשיבה. מגיל 5 התאמנתי חמש פעמים בשבוע, הייתי אלופת ישראל המון פעמים ואז הייתי חלק מנבחרת ישראל. החיים  בתקופה הזאת היו שונים בעבורי: ביה"ס זה לא ביה"ס, אתה צריך ללמוד בדרכים ולא להיפגש הרבה עם חברות כי הולכים לאימון. אמנם פרשתי בגיל 17, אבל אני תמיד מתגעגעת לזה והמתעמלת נשארה לנצח אצלי בפנים". 

עם האח דין אקפי (מימין) וארוסה יוסי פרלוב (משמאל)

לשוחח עם בחורה יפה שיש לה ידע עשיר בספורט, זה אף פעם לא מובן מאיליו, גם זה חלק משרשרת פניני הידע שעונדת הגברת הצעירה.

על אחיה הכדורגלן דין, היא מספרת: "אנחנו כל החיים היינו משפחה של מכביסטים. שם דין גדל בכל הילדות שלו, ואז הוא הגיע למכבי הרצליה ועכשיו  הוא בהפועל פ"ת. אחי מגן שמאלי מצויין שהיום בכדורגל הישראלי זה דבר שקשה למצוא בעיניי".

מהממת

"בכדורגל צריך המון מזל וקשרים כדי להגיע לקבוצות הנכונות. היום בלי קשרים לא מתקדמים. כישרון כבר לא מספיק. אנחנו כולנו משפחה של ספורטאים, וכולנו סופר ביקורתיים".

"אני חושבת שמגיע לאחי להיות בליגת העל ואני מאמינה בו ונהנית לצפות בו משחק. מה שמיוחד בצורת המשחק שלו זה שהוא גם מתקיף וגם עושה הגנה , יש לו את זה והוא עושה מעבר למה שהוא צריך".

דין אקפי בשנה שעברה במדי מכבי הרצליה

יחד עם בן הזוג

את ממש בעיניינים הא?

"אבא שלי היה מסביר לי דברים מגיל קטן לכן אני מבינה. אני חולת כדורגל, אנחנו רואים הכל בבית. גם יוסי אוהד מכבי ואנחנו רואים את ברצלונה ואת כל המשחקים הגדולים, כולם יושבים ורואים יחד ואני מאד נהנית מזה. במיוחד אם אנחנו שמים ווינר כי אז החוויה הופכת ליותר מותחת". 

וכשאת מגיעה נניח למשחקים של אחיך, את לא מושכת את כל התשומת לב?

"כשאחי הגיע להרצליה הוא ממש ביקש בהתחלה שלא אגיע למשחקים כי כולם שואלים ומסתכלים וזה כנראה קצת הביך. תמיד הוא אומר לי לבוא אחרי כמה מחזורים, במחזור החמישי או השישי כדי שכבר תתחיל העונה. אה והוא לא סובל את המצלמות". 

אוהבת כדורגל, כבר אמרנו?

אז משפחה ספורטיבית ואת בהתאם מתחתנת  עם מאמן כושר (יוסי פרלוב) איך הכרתם?

"יוסי אימן המון שנים וכרגע יש לו חברה שעוסקת בתזונה נכונה. הוא מעביר תוכנית אימונים שנקראת "וואן טו פיט".

"איך הכרנו?… אני התחלתי איתו בפייסבוק" מספרת בגאווה ונזכרת: "אני בדר"כ לא עושה דברים כאלו אבל לא יודעת מה עבר לי בראש כשראיתי את התמונות שלו, אמרתי אני אעשה את הצעד הראשון"

"שלחתי לו: "מכירים"? ואז הוא ענה: "עדיין לא" ומאז הכל היסטוריה. אנחנו שנה וחצי יחד וזה מעולה שגם הוא מגיע מרקע של ספורט כי אני לא הייתי מסוגלת לצאת עם מישהו שלא קשור ומבין בעולם הזה.

"אני שומרת על תזונה נכונה כל החיים שלי וזה היה חשוב לי וכיף לי שהוא כמוני. אנחנו הזיווג המושלם- הוא אני בבחור, משלים אותי ומקבל אותי כמו שאני כי אני לא קלה! כמובן שזה הדדי. הוא גם שינה בי המון והוא מושלם ואני אוהבת אותו מאד". 

רגע הצעת הנישואין

החתונה מתקרבת בצעדי ענק, אקפי ופרלוב ישברו את הכוס ב-8 לספטמבר באולם האירועים המפואר של מלון הילטון ת"א. מה שבטוח שאתם יכולים לצפות לאירוע מגה נוצץ עמוס בסלבריטאים וגם בספורטאים.

"אח שלי מזמין את החברים שלו מכל מקום. הקטע הפחות מגניב זה שיש לו משחק יום אחרי החתונה… אני רציתי לדבר עם המאמן שלו ולהסביר לו שמדובר בחתונה של אחותו, אבל מן הסתם זה לא עובד ככה, וגם דין פחות בקטע שאעשה את זה". 

אז תגידי, את עושה כ"כ הרבה, בשביל מה היית צריכה להשתתף בתוכנית?

"כי אהבתי את המסר של הכוח הנשי-  זאת הסיבה שהסכמתי להשתתף בתוכנית אהבתי את זה שהבנות עושות עם עצמן משהו. עסק, לימודים, אישה חזקה עם דעות שלא מפחדת לקום וללכת אם לא טוב לה"

 "זה קשה להסתכל על עצמך אבל אני מרוצה שהצלחתי לשמור על אותה קיים שמופיעה בחיים האמיתית. אני שמחה לשמוע תגובות מאימהות ששמחות שהבנות שלהן צופות בי". 

יחד עם בנות ה"איט גירלז"

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי