קפטן, כוכב, בוגד ונבל: הסיפור המטורף של מאורו איקרדי

משפחת לופס הפכה למשפחת איקרדי
משפחת לופס הפכה למשפחת איקרדי |

חלוץ אינטר, שיפגוש את ב"ש בעוד כשבועיים, ניהל רומן מפורסם עם אשתו של מקסי לופס כאשר השניים שיחקו יחדיו בסמפדורה. הארגנטיני, שמתגורר עם משפחתו של חברו לשעבר, התחתן עם נארה הלוהטת והשניים לא מתביישים ועוקצים את האקס בכל הזדמנות. הסיפור המלא כאן

קבוצות: סמפדוריה
(גודל טקסט)

בעוד כשבועיים, במסגרת המחזור הראשון של שלב הבתים בליגה האירופית, הפועל ב"ש תתארח אצל אינטר בסן סירו. קצת יותר מחודשיים לאחר מכן (24.11), הקבוצה ממילאנו תגיע לישראל ותשחק מול אלופת ישראל באצטדיון טרנר.

סיפור מטורף. וונדה ואיקרדי

הקפטן והכוכב הגדול של אינטר, מאורו איקרדי, הוא השם המסקרן ביותר שיגיע לבירת הנגב. מי שעשויה להגיע יחד איתו היא אשתו הפצצה וסוכנת השחקנים –  וונדה נארה. השניים, אגב, לא ממש אהובים על ידי מרבית הציבור הארגנטיני והאיטלקי.

מעורבת באחד הסיפורים הכי מפורסמים בכדורגל האיטלקי. תגיע לישראל? וונדה נארה

עברה מלופס לאיקרדי

נארה, אם לא ידעתם, היא גרושתו של מקסי לופס. ומאחורי הגירושין עומד אחד הסיפורים הגדולים בתולדות הכדורגל האיטלקי. איקרדי ולופס, כידוע, היו החברים הכי טובים, הם שיחק יחד בסמפדורה והקפידו לבלות כל רגע פנוי במשותף. אלא שאז, לתדהמת כולם, יצאה לאור הבגידה הגדולה. 

הנבל של הכדורגל האיטלקי. איקרדי

איקרדי ניהל רומן עם אשתו של חברו הטוב שהפכה במהרה לבת הזוג החדשה שלו. השניים לא התביישו ופרסמו את אהבתם  ברשתות החברתיות והאדמה זזה תחת רגליהם.

עקיצה כואבת

לופס השבור סיפר שעולמו חרב עליו, בעוד גרושתו, שמרבה להצטלם בעירום, מיהרה להבהיר שמקסי בגד בה ללא הפסקה לפני כן, ולהגנתה היא טענה שהרומן עם איקרדי החל רק לאחר פתיחת הליך הגירושין.

בקיץ איקרדי נמכר לאינטר וכמובן שאיתו הגיעה גם וונדה ושלושת הילדים המשותפים שלה ושל מקסי. איקרדי מרבה להעלות תמונות לרשתות החברתיות בהן הוא מצולם עם ילדיו של מי שהיה פעם חברו הטוב ביותר.

לא דופקת חשבון לאף אחד

לופס, שלא מרבה להתראיין, ביקש מאיקרדי לא להצטלם עם ילדיו- אך החלוץ ממשיך בשלו. איקרדי העלה עשרות אם לא מאות תמונות מתגרות בהן ילדיו של מקסי לופס לובשים את המדים של אינטר עם הספרה של איקרדי. 

הילדים של מקסי לופס, חיים עם איקרדי ולובשים חולצות של אינטר

מאז אותו מקרה, איקרדי נחשב לשחקן הכי שנוא בליגה האיטלקית. כשהשניים נפגשו זה מול זה, לופס סרב ללחוץ את ידו של החבר לשעבר. עוד קצת יותר מחודשיים, מאורו איקרדי יגיע לכאן ויעלה על כר הדשא בטרנר.  

 

 #plaza #frio #BuenosAires

A video posted by Wanda nara (@wanda_icardi) on

היום בטורינו. מקסי לופס הפגוע, עבר תקופה לא פשוטה (Gettyimahes)

עזבה אותו, לקחה את הילדים והתחתנה עם חברו הטוב ביותר. וונדה (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי