רגע לאחר החזרה לארץ: הבשורה הגדולה של אורי ששון הגיעה

ששון. החברה אוהבים אותו
ששון. החברה אוהבים אותו |

מדליסט הארד הטרי מריו, זכה לאהבה רבה מעם ישראל, הג'ודוקא חגג שמחה כפולה - זכייה במדליית ארד אולימפית ויום הולדתו האישי. אז מי הגיע לברך את אורי ששון?

(גודל טקסט)

אחרי שחזר מתחרויות "מיס יוניברס", סליחה, אולימפיאדת ריו ודאג לשלום עולמי, הג'ודקא אורי ששון פגש את כל החברים לחגיגה כפולה ומשמחת! רגע אחרי שנבחרת הג'ודו של ישראל נחתה בנתב"ג שם זכתה לקבלת פנים אוהבת (מאוד), החגיגה האמיתית של ששון החלה וכללה המון דברים שלא יכול היה לעשות בתקופת ההכנות לתחרות הספורטיבית הגדולה בעולם. 

האלוף האולימפי, שייצג את ארצנו הקטנטונת בכבוד – כשהושיט יד לג'ודקא המצרי שבתגובה סירב ללחוץ את ידו – ואז זכה במדליית ארד בברזיל, חגג בסוף השבוע האחרון את יום הולדתו ה-26 בבר "רובי" שבתל אביב, לצד חבריו ושותפיו לנבחרת ישראל.

כל העיניים עליו. אורי ששון (צילום: ניר פקין)

בליל החגיגות אמנם לא נצפתה בחורה לצד הרווק הלוהט, אבל בעקבות ההצלחה אין ספק שבקרוב גם זה יגיע. עד אז, הספיקו החברים שהקפידו לעשות לששון שמח, רקדו, שרו, חיבקו, פיזרו עליו מפיות – ולמרות שהלוחם התמודד בקטגוריית 100 ק"ג ומעלה – אפילו הצליחו להרים אותו על הכתפיים ופרגנו למדליסט המוצלח.

מי שעוד הגיע לתמוך ולברך ביום חמישי, הוא מאמן הנבחרת הג'ודו הישראלית אורן סמדג'ה, שליווה את ששון בכל דרכו עד המדליה הנכספת ונראה מרוגש במיוחד לחגוג עם המתאמן שהביא לו גאווה. יאללה, תרימו!

אין כמו חיבוק אוהב. אורי ששון ואורן סמדג'ה (ניר פקין)

רק שלא ישתה יותר מדי ויתחיל ללכת מכות (ניר פקין)

נשיקת ניצחון. אורן ויעל סמדג'ה (ניר פקין)

הגיעה לפרגן למדליסט. שירה ראשוני מנבחרת הג'ודו (ניר פקין)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי