רוסלנה חושפת: "לא הפסקתי לצלם את כריסטיאנו רונאלדו"

רוסלנה המדהימה עם לירן חולצה אפורה
רוסלנה המדהימה עם לירן חולצה אפורה |

דפקה הופעה: בת הזוג של אייל גולן הגיעה לאירוע השקה נוצץ של בגדי ים ושחחה עם ספורט1. על בגד הים האדום שלה ("אני ואייל לא דנים על צבעים") על האליפות בישראל ("מחזיקה אצבעות לזהבי ויצחקי") התמונות החמות והציטוטים - הכל כאן

(גודל טקסט)

זו מסיבה שכבר מזמן הפכה למסורת. כמידי שנה, במהלך חודש מאי, מגזין "בלייזר" חוגג באירוע נוצץ את השקת גיליון בגדי הים שלו, בשיתוף סוכנות הדוגמנות "יולי", בראשותה של זיוה מיכאל.

אמש (רביעי) כל המי ומי הגיעו "לשלוותה" בנמל ת"א. כ-1000 מוזמנים נכחו באירוע, ביניהם גם שלל הדוגמניות של יולי, מפיקים, סוכנים, ידוענים, פליטי ריאליטי, לירן חולצה אפורה וכל מי שחפץ לחגוג עם המגזין את הפעם ה-12 ברציפות שהוא מציג את מיטב הדגמים של בגדי הים.    

רוסלנה במיטבה, כמו תמיד

מי שאותנו עניינה במיוחד, הייתה רוסלנה רודינה שהגיעה הורסת ומתוקתקת כמו תמיד: "יש לי דה ז'ה וו כי שנה שעברה הייתי פה רגע לפני שנסענו להישרדות, וזה כבוד בשבילי ששנה אחרי שנה אני עדיין מככבת בגיליון כל כך מדהים עם דוגמניות מעלפות", סיפרה רוסלנה לספורט1. 

במשך עונה שלמה של הישרדות היא כיכבה על המסכים שלנו בבגד ים אדום. הפעם היא הגיעה לאירוע לבושה בשמלת מיני אדומה ולא הצלחנו שלא לשאול מה אייל, שכמובן שרוף על בית"ר חושב על הצבע, ומה דעתה על כדורגל: "אייל אוהד את בית"ר וזה בסדר, אנחנו לא דנים על צבעים בבית. אצלנו לצפות במשחקים זה השומר מסך כבר שנים, אבל אני לא מתעניינת יותר מידי בכדורגל".

 

 

A photo posted by @ruslanarodina on

פחות בעניין של צבע אדום. אייל גולן והיורש בדרך למשחק של בית"ר

אז מה כן מעניין אותה? כוכב ריאל מדריד: "יותר מעניין אותי לנסוע איתו לחו"ל ולראות שם משחקים כמו הסופר קלאסיקו, זה היה הכי שווה שיש. בפעם האחרונה זה היה מדהים והחוויה הייתה מעולה כי כל הערב התעסקתי בלצלם את רונאלדו, אבל אין לי יותר מידי מושג בכדורגל".

אז את לא מעודכנת במאבקי האליפות בין מכבי ת"א להפועל ב"ש? "אין לי מושג. כמובן שיש לנו כמה חברים טובים שמשחקים בקבוצות כדורגל, ברק יצחקי וערן זהבי אז אני מחזיקה להם אצבעות". 

ברק יצחקי וערן זהבי. רוסלנה רודינה מחזיקה להם אצבעות (עדי אבישי)

אז גם רוסלנה, כמו כולן, חושבת שהוא חתיך

רוסלנה נוצצת באירוע של בלייזר

 

 

A photo posted by @ruslanarodina on

 

@eyalgolan1 my love 

A photo posted by @ruslanarodina on

 

@be_ainyafa

A photo posted by @ruslanarodina on

 

@michelleedri @benjaminiruimi @reuvencohen @yulimodels @shaiyehezkel7 @topten_fashion

A photo posted by @ruslanarodina on

 

@scoopshoes שבוע טוב @shaiyehezkel7  @michelleedri  @benjaminiruimi @reuvencohen @yulimodels @galita_fashion

A photo posted by @ruslanarodina on

 

עם האחת שלי @sapirlugasy תודה רבה ל @dana_ivinski על בגד ים מושלם

A photo posted by @ruslanarodina on

 

#nofilterjustlove @eyalgolan1

A photo posted by @ruslanarodina on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי