רוסלנה רודינה VS אייל גולן שתי חליפות, חתונה נוצצת אחת

רוסלנה רודינה ואייל גולן
רוסלנה רודינה ואייל גולן |

הכדורגלן ברק יצחקי נישא לבחירת לבו ספיר באירוע ענק בנמל תל אביב. בין האורחים: יוסי בניון, טהוניה רובל והנמסיס אדל בספלוב, גולן עם רודינה ושולה זקן

(גודל טקסט)

אם לא הספקתם לאחל "קונגרג'וליישנז" לכדורגלן ברק יצחקי, שנישא בסוף שבוע לבחירת לבו, ספיר יודשקין – לא נורא, הוא ככל הנראה בכלל לא שם לב. בכל זאת, באירוע האיחוד המרגש נכחו לא פחות מ-1,000 מוזמנים, בהם כמה אנשים מפורסמים מאוד, חברים למגרש הכדורגל, אמנים וכוכבי ריאליטי, שראו איך ספורטאי מכבי תל אביב והדוגמנית האשקלונית משנים סטטוס זוגי ל"בעל ואישה כדת וכדין".

מי למשל? אל האיוונט שהפיקה השורדת לשעבר אירית רחמים, שנערך ביום חמישי שעבר בנמל תל אביב, הגיעו הזמיר אייל גולן ובת הזוג המדגמנת רוסלנה רודינה – שניהם לבושים בחליפה גברית, כולל הווסט השחור. מי נראה טוב יותר? כי מר גולן הלך על המכנסיים הלבנים הצמודים, בעוד שבת הזוג העדינה רוסלנה בחרה בעניבה שחורה שנותנת את הטוויסט. מרגש כמעט כמו העובדה שגולן עלה במהלך הערב לבמה כדי להפתיע את המוזמנים בדואט עם חברו הטוב, החתן הטרי.

אייל גולן והמכנסיים בלבן

בין המוני הנוכחים באירוע, שראו איך הזוג המלכותי מגיע למקום בלימוזינה מפוארת (בליווי אבטחה אישית כבדה), היו כדורגלנים בעבר ובהווה בהם יוסי בניון, ערן זהבי, אריק בנאדו, שמעון גרשון, אבי נמני והאקס של רחמים – לירון בסיס עם ילדיהם ובת הזוג ההריונית שלו. כן, גם החברה הטובה של כולם, אופירה אסייג, הגיעה לבחור בין שיק למתנה.

רוסלנה וחליפת הטוקסידו

לצד ספורטאים מבלים גם נשים יפות לא? כך שבחתונה של יצחקי ויודשקין, פזזו על הרחבה גם ג'ני צ'ארווני עם בעלה רוני מאנה, אדל בספלוב שיכלה לבחון מקרוב את הנמסיס מ"היחידה" טהוניה רובל (בשמלה שנויה במחלוקת), מגי אזרזר. השוס: ה"שמנמנולה" לשעבר, מיכל צפיר, בשמלה חושפת רגליים כמובן.

מזל טוב, יצחקי! החתן ואשתו הטרייה, ספיר יודשקין

מהשמלות של הכלה, הופעה של חברי "שלישיית מה קשור" על הבמה והאוכל של "קייטרינג פלפל", נהנו עוד שלל נוצצים ונוצצות. מיכל הקטנה הגיעה עם בעלה, שולה זקן הפתיעה במחשוף נדיב, אלי יצפאן לבש חליפה בעוד שאיש העסקים ג'קי בן זקן הלך על לוק קז'ואל. השף אביב משה הגיע עם ארוסתו, כמו דנית גרינברג, שצעדה יד ביד עם מי שבחודש הבא יהיה בעלה אליאב אוזן. בקרוב אצלכם!

ערן זהבי ואשתו לבושים כראוי

זוגי זוג. ג'ני צ'ארווני ורוני מאנה

בקרוב ישחק עם יצחקי בצהוב? יוסי בניון

אירית רחמים על תקן מפיקת הערב

טהוניה רובל? קצת פחות

אדל בספלוב חופשת טפח

היוש, שמנמנולה במיל'. מיכל ויואב צפיר

לוהטת! מגי אזרזר

עושה גם אירועים. שולה זקן

לירון בסיס והמשפחה וחצי שלו

אביב משה מאורס בעצמו!

אבני נמני מעומלן

אריק בנאדו מינוס אילנה…

אלי יצפאן השאיל חליפה מראש הממשלה

מיכל הקטנה ובעלה הגדול

יצא לחגוג. ג'קי בן זקן

למה כל כך רציני? ציון ברוך

מברוק. ברק יצחקי וספיר יודשקין

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי