שברת את הרשת: קורל סימנוביץ' מציגה ישבן מושלם

סרג'י רוברטו בוודאי מתגעגע
סרג'י רוברטו בוודאי מתגעגע |

חם אש: סרג'י רוברטו נמצא רחוק מאהובתו, אז היא הזכירה לו כמה היא שווה. בוריס קליימן והצמודה העלו את מדד התשוקה, אחות של שחקן הפועל ב"ש לבשה בקיני קטנטן ואיך אפשר בלי נטע אלחמיסטר? אל תפספסו

(גודל טקסט)

בזמן שכולנו צפינו באורי ששון זוכה במדליית ארד ומעלה את דגל ישראל פעם נוספת לפודיום באולימפיאדת ריו, יש כאלה שיודעים או יותר נכון יודעות, לנצל את הזמן הקדוש של סוף השבוע למנוחה.

ישבן מושלם. סימנוביץ' שברה את הרשת והיא עושה את זה כחול לבן

 אחת הבחורות המצליחות בביצה היא לא אחרת מאשר קורל סימנוביץ' (24). בשבועיים האחרונים היפיפייה של סרג'י רוברטו הספיקה לבקר במיקונוס, בלונדון, לקדם את הקמפיין שלה למותג- Fre skin care- מוצרי טיפוח לנשים שמתאמנות, ולשוב ארצה.

ללא ספק מגיע לנוח עם הלוז התובעני שלה. איפה קשר ברצלונה בכל הסיפור הזה? הגעגועים ודאי קשים מנשוא. 

אז בשביל להזכיר לו איזו פצצה ישראלית מחכה לו, סימנוביץ' העלתה לרשתות החברתיות תמונה שהשאירה הרבה מאד לסתות פעורות, בחופיה היפים של ת"א תחת הכיתוב: "שבת שלום".

הקמפיין שלה למוצרי טיפוח, מיועד לנשים שאוהבות להתאמן

 את תגובתו של סרג'י לתמונה ההורסת של קורל אמנם לא הצלחנו להשיג, אך אלפי עוקבים הביעו את אהבתם לדוגמנית הצעירה ופירגנו: "סרג'י רוברטו הוא גבר בר מזל". היו כאלה שחושבות שהיא זקוקה לאקסטרה ריפוד באזור האחורי: "שהגברת תתחיל לאכול משהו, קצת קוסקוס בשישי לא יזיק לה" אנחנו אומרים: HOT!

בקרוב האיחוד? קורל והאהוב שלה משתזפים

אמנם לא ניתן להתחרות בתמונה מסוג כזה, שמראה את ישבנה החטוב של קורל, אבל הנה כאלו שהתקרבו במדד החום בסוף השבוע האחרון: 

 ליאן טרכטנברג ובוריס קליימן מחליפים נוזלים ביום כיף של בית"ר במלון גלילון. אחד הזוגות היותר לוהטים שיש לנו בארץ. מפרגנים להם על האהבה והתשוקה.

אהבה ותשוקה

ליאור אוחיון, אחותו של מתן אוחיון מהפועל ב"ש, ובעלת מותג בגדי הים "'לומייר', מראה שגם היא יודעת איך עושים את זה עם הגב למצלמה. הפצצה הזאת, עם הפיגורה המושלמת, לבושה באחד מבגדי הים בעיצובה, לקחה את הכלב לטיול. לייק!

הכלב אכן מקסים

נטע אלחמיסטר משרבבת שפתיים בשרניות בסלפי חושני עם בן הזוג שלה, רמי גרשון, באיחוד מרגש בו חגגה לו יומולדת 28.  גם כשהיא לא מצולמת בבגד ים פצצת הרשת הצעירה סקסית ברמות שאי אפשר לתאר. כולנו חושבים פה אחד – כמה כיף לרמי…. 

מזל טוב רמי גרשון! המתנה שלך השנה היא  הבחורה המטריפה שלצידך. ולא אמרנו מילה על הציפיות לכריות עם פניה של נטע כדי שגם כהשניים רחוקים, הבלם שלה לא יתגעגע… מקורית הבחורה.

מקורי. מתוקים!

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי