תחליף את בר רפאלי? "אני חייבת להופיע על השלט באיילון"

טיילור הוא המנטור שלי
טיילור הוא המנטור שלי | צילום: שי כהן ארבל

אגתה סרו, הצמודה הלוהטת של טיילור רוצ'סטי, בראיון מיוחד לספורט1. על הרכז של מכבי ת"א ("הוא המנטור שלי") איך הם הכירו ("הוא בא לדייט הראשון עם טרנינג") וגם: הקמפיינים, התקופה ברוסיה, המעבר לתל אביב והתמונות החמות - הכל כאן

(גודל טקסט)

אחרי שהחזירו את הכבוד לעיר, ובונים גם על החזרת האליפות בקרוב, מכבי ת"א מתכוננת לפתיחת הפיינל פור. טיילור רוצ'סטי, שחווה עונה מאכזבת, מתחזק מאחורי הקלעים זוגיות מלבלבת עם הדוגמנית הצרפתייה בת ה-21, אגתה סרו. מהיופי שלה אתם לא תצליחו להתעלם וכנראה שגם לא מהבגרות והגישה האופטימית לחיים בגיל כל כך צעיר. היא טוענת שהכל בזכות בן הזוג שלה שמשמש עבורה כמנטור.  

פשוט מדהימה (צילום: מייק מור)

סרו גדלה בצרפת בעיירה קטנה שנקראית לה מאן, שידועה בעיקר בזכות מרוץ 24 השעות שלה, מכוניות, משאיות ואופנועים. משפחתה מנהלת עסק של חווה ענקית בה עובדים, ההורים, הסבים והאחים – כולם גרים באותו הרחוב לכן מאד קרובים. "הייתי ילדה קטנה שיש לה שני אחים גדולים, סוג של טום בוי אהבתי לשחק בכדור ולרוץ ביער עם אחים שלי. לא הייתי בקטע של דברים של בנות כל כך והיה לי הרבה מזל שתמיד יכולתי לבלות עם אחים שלי וחברים שלהם ככה שהייתי תמיד בסביבה של בוגרים ממני וזה גרם לי להתבגר במהירות".

מאז ומתמיד ידעת שאת רוצה להיות דוגמנית?  "היו לי הזדמנויות לדגמן כשהייתי צעירה אבל הייתי מאד מרוכזת וממוקדת בלימודים, רציתי להצליח ולקבל ציונים טובים כי אני פרפקציוניסטית. כשהייתי בת 18 עברתי לאוסטרליה, לפני הקולג', רציתי לטייל עם חברה שלי. חיינו במלבורן במשך חמישה חודשים וטיילנו על החופים ועד אינדונזיה, ישנו בוואן, הלכנו במדבר באמצע שומקום, היו ימים שלא היה איפה להתקלח. אתה לומד הרבה על עצמך, איך לחיות ממינימום ושלא צריך יותר מידי כדי להיות מאושר. לטייל ככה גורם לך להבין מה חשוב בחיים, אני מאחלת גם לילדים שלי לטייל ככה ולהתחבר לעצמם. החוויה הזאת ביגרה אותי ועיצבה את האישיות שלי".

חולמת להופיע על איילון. אגתה סרו (צילום: מותג ארנה)

איך התחלת לדגמן? "חבר של דוד שלי הוא צלם בצרפת והוא הראשון שרצה לצלם אותי, כשהייתי בת 15 – התמונות יצאו מעולה. היה לי ממש כיף, אבל זה לא שאמרתי לעצמי שאני הולכת להיות דוגמנית על. חשבתי שאם יהיו לי הזדמנויות זה יהיה נהדר. עשיתי כל מיני עבודות קטנות כפרילנסרית ואז כשעברתי לאוסטרליה התחלתי לדגמן בסוכנות קטנה עד שהחלטתי לחזור הביתה וללמוד יחסים בינלאומיים".

וההכרות עם טיילור? איך זה קרה? "לפני בערך חמש שנים, טיילור, שגדל בסנטה ברברה בארה"ב, שיחק בלה מאן, איפה שגדלתי ופגש את חברתי הטובה ביותר. הוא טיפוס חברותי וביקש ממנה להראות לו את העיר. הם התחברו והוא ראה תמונה שלה איתי בפייסבוק ושאל אותה 'מי זו איתך בתמונה, אני חייב לפגוש אותה'. ואז נפגשנו. לדייט הראשון הוא הגיע לבוש בטרנינג, רכוב על קורקינט וזה ישר גרם לי לאהוב אותו כי בניגוד לכל הגברים שיצאו מגדרם כדי להרשים, הוא פשוט היה עצמו. האנגלית שלי לא הייתה טובה מספיק, היינו צריכים לדבר עם הידיים והוא היה מאד סבלני ועזר לי מאד ללמוד, ממש כמו טרזן וג'יין". היום האנגלית של סרו מצוינת תודות לטיילור ולטיול באוסטרליה.  

"הוא הגיע לדייט הראשון לבוש בטרנינג" (צילום: שי כהן ארבל)

ואיך נרקמה ההחלטה לעזוב את החיים בצרפת ולעבור עם טיילור לישראל? "טיילור בן 30, הוא בוגר ממני והוא שיחק ברוסיה ולא אהב שאנחנו הרבה בנפרד, היה לו חשוב שנעבור לגור יחד. עברתי לניז'ני ברוסיה יחד איתו וסיימתי את הלימודים דרך האינטרנט. חוויה קשה ומדהימה ואז הגיעה ההצעה ממכבי ועברנו לישראל. מאוד התרגשתי לעבור לישראל, ידעתי שתל אביב היא אחת הערים המדהימות בעולם ואני מרגישה פה מאד בטוחה". 

ספרי על תחילת הדרך המקצועית שלך כאן בישראל. "אכלתי בקיוטו והיה שם אירוע של יולי. זיווה ניגשה אליי שוחחנו וככה התחילה הדרך ביננו. מאז אני די עסוקה, עובדת הרבה. עשיתי קמפיינים לארנה, רנואר, ופרסומות בטלוויזיה, יפה מאוד, בטח בפרק זמן כה קצר. מה השאיפה שלי כרגע? אמרתי לטיילור שלפני שעוזבים את ישראל אני חייבת להופיע על השלט באיילון". 

הספק מרשים בחמישה חודשים (צילום: מותג ארנה)

(צילום: שי כהן ארבל)

ימשיך במכבי ת"א? טיילור רוצ'סטי. (אודי ציטיאט)

בר, יש לך מחליפה! (Gettyimages)

אגתה סרו תחליף את בר רפאלי? (זיו קורן, יח"צ)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי