לא רק כדורגלן: הכירו את פיני בלילי הביזנס מן

פיני בלילי
פיני בלילי | צילום

כוכב העבר של הפועל ת"א לבטח מתוסכל ממצב הקבוצה הנוכחית, אך בימים אלו הוא עוסק בפרויקט חדש ומסקרן שישנה לדבריו את פני הצרכנות בישראל. לירון שרון עם הפרטים

(גודל טקסט)
 אחד משחקני העבר היותר מזוהים עם הפועל תל אביב הוא פיני בלילי. השחקן זכור בתור החלוץ שהניף עם האדומים את צלחת האליפות ואת הגביע, רחוק מאוד מהסיטואציה שבה היא נמצאת היום. אז מה קורה עם השחקן לשעבר בימים אלו? מסתבר שהטייטל "ביזנס מן" יושב עליו חזק. בלילי עובד כרגע על פרויקט חברתי גדול שישנה את פני הצרכנות בישראל כאשר הוא נכנס כשותף באתר שעוסק במיתוג מוצרים לחברות, ועדי עובדים ועסקים, מתנות לחגים ואירועים וייבוא אישי. 



סלים טועמה ופיני בלילי



בלילי מספר על ההתעניינות שלו בתחום הצרכנות: "אנחנו בונים פלטפורמה שבה כולם יוכלו ליהנות ממחירים שווים. אני בן אדם פשוט ועממי ואני בא ממקום שאני לטובת הצרכן הממוצע, אני רוצה שכל אחד יוכל להרשות לעצמו לקנות את המוצרים שלנו. מדובר בפרויקט גדול מאוד". בקיצור, בחיטוט זריז באתר החדש של הכדורגלן לשעבר, אפשר למצוא קשת רחבה מאוד של מוצרים, למשל, מעבר לאופציית האיסוף העצמי אפשר לקבל את המוצר תוך שלושה – ארבעה ימים. שווה בהחלט.


ולאחר המהומה שפקדה אמש (שבת) את איצטדיון המושבה במשחק המאכזב בין הפועל ת"א להפועל אשקלון, לא יכולנו שלא לבקש את תגובתו של בלילי לאירועים הסוערים בסיום המשחק: "חבל שהדברים לא נגמרים על המגרש אלא מחוצה לו ועוד בצורה כזאת. זה לא צריך להראות ככה, כי זה מרחיק את האוהדים והצופים ובוא נקווה שההכרעה תעבור לנתניה בשבוע הבא". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי