הישראלית שרונאלדו התחיל איתה: "הוא אמר שאני יפה, הייתי בשוק"

לין חכמון
לין חכמון | צילום: אינסטגרם

לין חכמון ההורסת, שהתכתבה עם כוכב ריאל, מספרת: "הוא הציע שאבוא לגור במדריד". השיחה המלאה והתמונות בפנים

(גודל טקסט)

 תתחילו לשנן את השם לין חכמון. עד אתמול, בת 20 מבאר שבע, חיילת שמשרתת כמדריכה במוזיאון חיל האוויר ודוגמנית בתחילת דרכה. מאתמול, אחת שכריסטיאנו רונאלדו (!) לא הצליח להישאר אדיש בפני היופי המיוחד שלה.


כריסטיאנו ולין מתכתבים באינסטגרם

הכוכב של ריאל מדריד מנהל זוגיות מתוקשרת עם דוגמנית אחרת, ג'ורג'ינה רודריגז והאמת שזה לא מפתיע שקיבלנו הוכחה לכך שהוא פוזל לצדדים. קשה להאשים אותו בכך שלא הצליח להתעלם מהדוגמנית המהממת שעשתה לו לייק כמו עוד מיליונים. בימים אלו, חכמון עובדת באופן פרטי כשאמא עושה לה את התיאומים והיא חוזרת כל יום הביתה. במקרה עכשיו היא בשבוע שמירות ויצא שרונאלדו שלח לה הודעה בדיוק בזמן שהייתה בעמדת השמירה עם חברות.

מה רונאלדו אמר לך? "שאל אותי פרטים. איפה אני גרה, בת כמה ואז אם הייתי פעם במדריד. אמרתי לו שלא ושאין לי תכניות לטוס לשם בקרוב, אבל אם הוא מתעקש אז הוא מוזמן לשלוח לי כרטיסים לגמר ליגת האלופות. הוא ענה שזה בעייתי לשלוח כרטיסים לגמר, אבל הוא יכול לשלוח לי כרטיס טיסה למדריד. הוא החמיא לי על איך שאני נראית, זה היה הזוי. השיחה הסתיימה בזה שאמרתי לו שזה יהיה נחמד. אמרתי לו תודה ושם זה נגמר. אין מישהו שלא מכיר את רונאלדו, בכל זאת, מדובר באושייה בינלאומית. הייתי עושה לו לייקים לפעמים, אבל לא ציפיתי שרונאלדו יבחין בי".


עכשיו אתם מבינים למה רונאלדו התחיל איתה? חכמון המהממת

איך הרגשת כשקלטת שכוכב בסדר גודל כזה כותב לך? "אני הייתי בשוק. בהתחלה הייתי בבסיס עם הבנות ביום שגרתי של שמירות, אני מקבלת הרבה הודעות כאלה מאנשים כל יום אז אני לא מתרגשת. אמרתי לחברה, תראי, מישהו בשם כריסטיאנו שלח לי הודעה. אז היא אומרת לי תבדקי את הפרופיל שלו, נכנסתי, פתאום אני רואה שיש לו 101 מיליון עוקבים! חשבתי שאני הוזה ולא הבנתי אם זה באמת הוא. פשוט קיבלתי חום הראתי לבנות והן לא האמינו".

איך חבר שלך הגיב? "רציתי את הכרטיסים בשבילו. חבר שלי לא האמין לי בהתחלה. הוא אמר שהוא יודע ששולחים לי הודעות, אבל כריסטיאנו? מאז פנו אליי הרבה חברות לפרסם אותן וסוכנים בארץ ובחו"ל. זה ממש מטורף. חבר שלי ממש פירגן ואהב שכל הזמן ניסיתי לדחוף אותו בשיחה. אני חושבת שמישהי בלי חבר לא הייתה חושבת פעמיים וטסה אליו, אבל אני לא יודעת להגיד אם הייתי עושה את זה. אני חשדנית מאוד וזה מפחיד לקחת סיכון".


פוזל לצדדים. כריסטיאנו רונאלדו (Gettyimages)

מה מיוחד בך שרונאלדו פנה דווקא אלייך? "אין לי מושג. הוא התחיל איתי ואמר לי: "את פשוט יפה ואת צריכה לעבור למדריד". כנראה שהייתי במקום הנכון ובזמן הנכון. עניתי לו בהתלהבות, אבל יש לי חבר ולא שכחתי את זה. בכל זאת מדובר ברונאלדו, אז ניצלתי את זה לשוחח איתו, וזה היה שוק – אבל זה כבר פתח לי דלתות. עלו לי העוקבים באינסטגרם ב-2500! יש לי קרוב ל-20 אלף עכשיו".

איזו קבוצה את אוהדת? "את הפועל באר שבע. אני אוהבת את הקבוצה של העיר שלי. מי שאחראי על מוזיאון חיל האוויר זה יעקב טרנר שהאיצטדיון על שמו. הוא מאוד אוהב את העיר. אצלי האהבה לקבוצה היא מהבית, כולם אוהדים שרופים".

אז אחרי שכבשת את ליבו של רונאלדו, מה החלום שלך? "אני עוד חצי שנה משתחררת והחלום שלי הוא לפרוץ בעולם הדוגמנות ולא רק בתחום הזה, אלא שיהיו לי שתי ציפורים ביד. אני רוצה גם ללמוד וגם לעבוד בתחום הבמה והטלוויזיה".


אל דאגה, אל דאגה, אתם עוד תשמעו עליה
לין חכמון המהממת

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי