בוריס וליאן קליימן מציגים: הריון מושלם

בוריס וליאן קליימן
בוריס וליאן קליימן | צילום: אינסטגרם

בת זוגו של שוער בית"ר ירושלים כבר בחודש שמיני, אך לנשות ישראל יש סיבה טובה לקנא בלוק ההורס שלה. התמונות, הסרטון והשם של שוער העתיד (?) בפנים

(גודל טקסט)
הרבה אנשים התאכזבו שבוריס קליימן לא זומן לסגל נבחרת ישראל לקראת המשחקים מול מולדובה ואלבניה, אבל אל תדאגו לשוער המוכשר – זמנו עוד יגיע. ובינתיים? קליימן מנצל את הפגרה יופי יופי ובעיקר מתרכז בהתרגשות הגדולה שעוטפת את חייו בחודשים האחרונים: שינוי הסטטוס לאב טרי.


 

Sun kisses

A post shared by (@lian_kleyman) on



לצד אשתו היפיפייה ההריונית ליאן, שכבר נמצאת בחודש השמיני, השניים משתפים תמונות אקסטרה פוטוגניות שלהם, לאחרונה בעיקר מחופשות. לאחר שבילו ביוון עם הזוג ליאת קבלסקי ודן איינבינדר, כעת הקליימנים נהנים מהשמש של אילת, מהחוף של מוש ומהפינוקים של מלון 'הרודס'. ללא ספק גברת קליימן מציגה הריון שהרבה היו חושקות בו כשהיא הורסת גם בשבוע ה-34 להריון של הבן הבכור שלהם "פוטוטו", שם זמני כמובן.


 

Yardi & dori wedding #8monthspregnant

A post shared by (@lian_kleyman) on



אם לא יצא לכם לעקוב אחרי הזוג המלכותי אז זה בדיוק הזמן, רגע לפני שהם הופכים להורים. מתי זה קורה? ממש בקרוב, בחודש הבא ליתר דיוק, ה-24 ביולי, אבל מי יודע? אולי עוד יפתיעו לפני.


 

My baby is dancing in my belly

A post shared by (@lian_kleyman) on



עד אז תוכלו להציץ לחשבון האינסטגרם של ליאן שהולך ותופח ולחייך מאוזן לאוזן מהסרטון ששיתפה ובו היורש הקטן משתולל אצלה בתוך הבטן. אבא ואמא קליימן כבר בחרו שם מנצח, אבל נצטרך להתאזר בסבלנות כדי לגלות. מה שבטוח זה שהוא יהיה בלונדיני, יאהב כלבים וחתולים ובטוח אבל בטוח, ידע מה לעשות עם כדור.

 

 

חופשה אחרונה בחו"ל! #עדהלידה

A post shared by (@lian_kleyman) on

 

No complaints #pregnantlifeט

A post shared by (@lian_kleyman) on

 

Waiting for you !

A post shared by (@lian_kleyman) on

 

VACATION ☀️

A post shared by Boris Kleyman (@boris_kl) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי