אלוף הדרמות? אייל ברקוביץ' הציג את בת זוגו באופן רשמי

אייל ברקוביץ'
אייל ברקוביץ' | צילום: אור גפן

ערב של אוכל טוב ושתייה חריפה משך אליו סלבס והרבה שחקני כדורגל. כוכב העבר ושני פיסו בהופעת בכורה, וגם: רמי ונטע, הרוש, זוהר ובלילי. צפו

(גודל טקסט)

תמיד ידענו שאייל ברקוביץ' אלוף בלייצר דרמות על כר הדשא ובתקשורת. עכשיו, אחרי הסערה בחיי האהבה שלו, סוף סוף הכרנו את בת הזוג שלו באופן רשמי. באירוע מתוקשר בפתיחת מסעדת הפריים בקניון ראשונים פגשנו את הצמודה, שני פיסו, אותה אחת שרק לפני כחודש ברקו נפרד ממנה לזמן קצר וכבר הספיק לחזור אליה. וכן, אם תהיתם לעצמכם, זו אותה האחת שלמענה נפרד מאשתו ואם שלושת ילדיו, טלי.

אחרי 27 שנה ביחד, הקוסם ואשתו לשעבר החליטו להפריד כוחות, כאשר הזוגיות שלהם החלה עוד בימי התיכון, כשבמהלך הלימודים הפכו לזוג ומאוחר יותר מיסדו את יחסיהם והתחתנו. במהלך הקריירה של ברקו, חיו השניים מספר שנים באנגליה ובסקוטלנד ובסופו של דבר חזרו לישראל. כאמור, כדורגלן העבר התגרש לפני פחות מארבעה חודשים והוא מנהל זוגיות צמודה עם פיסו שעוד צריכה באופן רשמי להתגרש מבעלה אבל זה ממש לא הפריע לשניים להגיע להשקה עמוסת הקולגות של ברקוביץ' מעולם הספורט על מנת להשיק את אהבתם.

השניים נהנו מהרבה סושי וגם הופעה משותפת של שמעון בוסקילה ואליעד נחום. עוד הגיעו ליהנות מהגלאם: איציק זוהר שכבר למעלה מארבעה חודשים מצליח לתחזק זוגיות יציבה עם החברה האיטלקייה הברונטית שלו לאורה, שחר פארש שנהנית מחיי הפרישה מהטניס, אנדי רם, הראשל"צית הגאה נטע אלחימסטר שהגיעה עם הכדורגלן שלה רמי גרשון שנמצא בביקור מולדת והוא דאג שגם החבר הטוב, אריאל הרוש יגיע להנות מקצת סושי, שחקני מכבי תל אביב בכדורסל: גל מקל, גיא פניני ואחרים, קסניה טרנטול ועמרי בן נתן, צביקה הדר ואשתו, נועה קירל ועוד.

 השיקו את אהבתם. ברקוביץ' ופיסו (צילומים: אור גפן)

איציק ולאורה. זוגיות יציבה

הישראלים של מכבי ת"א מתכוננים לפיינל פור עם סושי איכותי

זמן איכות. רמי ונטע המושלמים

אריאל הרוש הגיע לפרגן לפני המעבר הצפוי לקפריסין

לא מוותר על האדום. פיני בלילי

נתן הופעה. אליעד

שחר פאר מתרגלת לחיים שאחרי הטניס

הנציג של הפועל באר שבע. צביקה הדר

אנדי רם ויוסי בובליל הגיעו לפרגן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי