המשיך הלאה? אייל גולן נתפס מחובק עם דוגמנית יפהפייה

אייל גולן
אייל גולן | צילום: אינסטגרם

הזמר הלאומי נצפה בשבת האחרונה לצד דוגמנית הורסת שגרמה לנו לתהות האם זו בת הזוג החדשה? לירון שרון עם הפרטים והתמונות

(גודל טקסט)
 התבלבלתם? גם אנחנו. לרגע חשבנו כי מלך הזמר הים תיכוני כבר חובק בזרועותיו בת זוג חדשה שהיא במקרה גם דוגמנית, אבל לא ולא חברים, אייל גולן עדיין רווק. את חשבון האינסטגרם של הזמר האהוב הציפו תמונות וסרטונים מהבילוי שלו בשבת האחרונה בבריכה בביתו המפנק של מוטי לוי חברו הקרוב שבנס ציונה. שם גולן נצפה לצדה של הדוגמנית, שנית שלומיאן, כאשר גולן מסביר: "שבת שלום לכולם. אני עם נסיכה אמיתית, חברה של איתי לוי". 


אייל גולן עם הדוגמנית
גולן והדוגמנית. צילום: אינסטגרם


אז לכל המעריצות שלרגע תהו לעצמן האם גולן כבר נתפס, אז התשובה היא טרם. הזמר המזרחי איתי לוי, בן זוגה של הדוגמנית היפה, הוא חבר טוב שגם זוכה להרבה פירגונים מהבעלים של הפועל מרמורק ואפשר לראות שכל החבורה עשתה חיים אתמול, עם בילוי שכלל שמש, אוכל טוב, אלכוהול והרבה קריוקי. גולן הצטלם גם עם לוי כששניהם רוקדים ואמר: "אני עם הילד שלי, עוד מעט הוא בקיסריה, אוהב אותך אח קטן ושימו לב לתנועות האגן". בקיצור הבחור עושה חיים ונהנה מכל רגע, ויש להגיד שהוא נראה בשיא שלו. ולא פלא. 
 


שרים ונהנים
שרים ונהנים. צילום: אינסטגרם

 

העפלה לליגה הלאומית עם הפועל מרמורק, מופע קיץ חדש בשם "לא פשוט להיות פשוט" ותערוכה חדשה שנקראת "זמר בודד הוא הלב" במוזיאון אשדוד לאמנות. כל הבשורות הנהדרות האלו הן חלק מקיץ 2017 של אייל גולן, לצד זמן איכות עם יאן הקטן. ורוסלנה? לנו עדיין עוקץ בלב שהשניים הפרידו כוחות, אבל למען האמת שניהם נראים פורחים ומאושרים. גם הפצצה ההורסת בילתה את השבת שלה עם חברים אחרים, בבריכה אחרת.


איתי לוי

איתי לוי. צילום: אינסטגרם


גולן ולוי
סלפי חברי. צילום: אינסטגרם


שמח בנס ציונה
שמח בנס ציונה. צילום: אינסטגרם


גולן שר
גולן פוצח בשירה. צילום: אינסטגרם


החבר'ה הטובים
כל החבר'ה הטובים. צילום: אינסטגרם




החברים היפים
ועוד איזה יום שבת. צילום: אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי