מלך האינסטגרם: ליגיונר חדש ובשורה גדולה לחובבי הפיפ"א

מאור בוזגלו ומירן בוזגלו
מאור בוזגלו ומירן בוזגלו | צילום: אינסטגרם

המדור מספק לכם הצצה מיוחדת לחיי הספורטאים עם חמישייה חדשה ונוצצת: המעבר לבלגיה, בוזגלו עם פוסט ששבר את הרשת והפרידה המרגשת של טל בן חיים

(גודל טקסט)
מלך האינסטגרם במהדורה נוספת שתספק לכם הצצה מיוחדת לחיי הספורטאים הכי מדוברים בארץ ובעולם. השבוע במצעד: כריסטיאנו רונאלדו עם הישג גדול, בן רייכרט עבר לבלגיה ועוד הפתעות שעשו לנו את השבוע החולף ברשת. מוכנים? יוצאים לדרך.


5. זהו שיר פרידה – 4,366 ליייקים ו-102 תגובות

חלוץ מכבי תל אביב טל בן חיים נפרד השבוע מחברו לקבוצה בארבע השנים האחרונות – גל אלברמן. השחקן התקשה לעכל את עזיבתו של הקשר למכבי חיפה וכתב לו בין היתר: "תודה על כל מה שאתה וכל מה שלמדתי ממך בתור מקצוען". האם טב"ח עצמו יישאר במדים הצהובים? שאלה של זמן עד שנדע את התשובה.


 

תודה על כל מה שאתה וכל מה שלמדתי ממך בתור מקצוען, תודה על החבר לקבוצה ולחיים שנהיית. תודה על 4 שנים של נאמנות, ווינריות, חברות אמיתית על המגרש ומחוצה לו. אתה ללא ספק אבן דרך בקריירה שלי. היה לי הזכות והכבוד כל רגע ורגע. בטוח שתצליח איפה שתלך ובמה שתעשה. אוהב אותך חבר יקר! 6️⃣ #galalberman #legend

A post shared by Tal Ben-Chaim ⚽ (@talbenchaim11) on



4. ערן זהבי לא רק כדורגלן – 4,708 לייקים ו-90 תגובות

קפטן נבחרת ישראל חזר מסין לטובת המשחקים השבוע, שלא הסתיימו בהצלחה גדולה בלשון המעטה, וזהבי וחברו לנבחרת שיר צדק מצאו זמן בין לבין לשחק כדורסל והעלו סרטון לאינסטגרם בו הליגיונר זרק לסל ואף קלע בצורה מרשימה. EZ7 רשם אחוזי קליעה מרשימים עם 54 מהעונשין, וכמה מהשלוש? צפו בעצמכם.


 

מוכן למשחק מספר 4 @warriors

A post shared by Eran Zahavi (@eranzahavi) on



3. בן רייכרט בבלגיה – 1,154 לייקים ו-153 תגובות

קשר הפועל ת"א בעונה החולפת חתם בסוף השבוע האחרון בבלגיה לארבע שנים אצל מחזיקת הגביע זולטה וארחם. כזכור שחקן המריבה שהגיע להפועל ת"א בשיאו של הליך בוררות מול מכבי ת"א, חצה את הקווים בעבור סכום חסר תקדים של מיליון יורו ונפרד מחודורוב אחרי הירידה לליגה הלאומית. בן רייכרט החליט שהגיעו מים עד נפש ועליו לעשות מהלך משמעותי עבור הקריירה שלו בכדי שזו לא תדרדר מעבר לכך, גם כך תדמיתו הבעייתית הולכת לפניו, ובחר לנסות את מזלו מעבר לים, אל עבר מושבת הליגיונרים בבלגיה, במטרה לצאת לדרך מקצועית חדשה ולנקות את שמו בעיניי התקשורת והאוהדים הישראליים.


 

כיף גדול,הגשמת חלום.נרגש וממתין לאימון הראשון. זאת ההזדמנות להגיד תודה לכל משפחת הפועל ת"א, על שנתיים וחצי של רגש,לב גדול ובעיקר משפחה שתשאר בליבי לעד❤️. תודה גם לסוכן שלי @dududahan555 שתמיד שם בשבילי #נעשה_ונצליח_אמן

A post shared by ben_reichert • בן רייכרט (@ben_reichert) on



2. סיכום העונה של מאור בוזגלו –12,600 צפיות, 2,949 לייקים ו-91 תגובות

קשר הפועל באר שבע חווה הכל בשנה האחרונה. עליות וירידות ברמה המקצועית, שערים נהדרים באירופה, משבר עם האוהדים, מספר תארים, עשרות ספקולציות על עזיבתו וכמובן הפציעה הכואבת שהשביתה אותו למספר חודשים ועשויה להוביל לעזיבתו את בירת הנגב. דבר אחד אי אפשר לקחת ממאור בוזגלו, וזה את הכישרון והאהבה למשחק, ועל כן שיתף MB11 (לפני 10 ימים אמנם, אבל זה שווה מקום במצעד) קליפ מיוחד עם מיטב ביצועיו לעונת 172016 לצד הכיתוב: "מלא גאווה לייצג עיר ומדינה בישראל ברחבי אירופה ולהביא כבוד שנחקק בספרי ההיסטוריה".


 

כמה רגשות עונה אחת יכולה להכיל. דמעות של אושר עם צלחת שמונפת אל- על, לב מלא גאווה לייצג עיר ומדינה בישראל ברחבי אירופה ולהביא כבוד שנחקק בספרי ההיסטוריה. 6 דקות ו – 24 שניות שמסכמות את העונה שלי שטומנת בחובה גביע אלוף האלופים, מסע אירופי מרהיב, גביע הטוטו וצלחת שנייה ברציפות. צפייה מהנה❗️⚽️ #MB11 סיכום עונת 16/17 הסרטון המלא בפייסבוק : Facebook.com/maorbuzaglo11

A post shared by MAOR BUZAGLO (@buzaglomaor_11_official) on

Great seasons lead to great things. #FIFA18 @easportsfifa

A post shared by Cristiano Ronaldo (@cristiano) on



1. הפרזנטור החדש של פיפ"א 18 - 3.7 מיליון לייקים ו-38 אלף תגובות

לא נשארו לנו מילים על הפנומן הפורטוגלי. חובבי הפיפ"א ואוהדי ריאל מדריד בפרט ישמחו לגלות שהכוכב נבחר לככב על העטיפה החדשה של סדרת משחקי הכדורגל המפורסמת בעולם לקראת המהדורה הבאה. יש לציין שבשבוע החולף CR7 הפתיע אותנו גם בלוק חדש וקצוץ, אבל עם כל הכבוד, הופעה על עטיפת פיפ"א 18 עשתה לנו את זה יותר.


 

Great seasons lead to great things. #FIFA18 @easportsfifa

A post shared by Cristiano Ronaldo (@cristiano) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי