אורי ששון? שגיא ביט בוקס? מעיין אדם רווקה לוהטת!

מעיין אדם
מעיין אדם | צילום: אינסטגרם

הדוברת לשעבר של שרת התרבות והספורט מירי רגב מככבת בימים אלו בהישרדות ומראה איך עושים את זה נכון. אז מה קורה עם הגברים בחייה של הבחורה הכי חדה על המסך? הפרטים המלאים בפנים

(גודל טקסט)
שנים היא הייתה מתחת לאף שלנו. תמיד ידענו שמדובר בבחורה מיוחדת, חדה, שנונה ואינטיליגנטית, כזו שמלווה את השרה הכי צבעונית בכנסת. והנה, מעיין אדם, הדוברת לשעבר של מירי רגב, היא הבחורה הכי דומיננטית בתכנית הריאלטי "הישרדות" – כשכל הזרקורים מופנים אליה והיא מציגה צדדים רומנטיים לוהטים.



כבר לא. מעיין ושגיא


אחרי ספקולציות על רומן אפשרי בינה לבין הג'ודקא זוכה מדליית הארד מריו, אורי ששון, כעת השורדת השווה מנהלת רומן על האי עם שגיא ביט בוקס, שצעיר ממנה בשש שנים. למי שתהה לעצמו, כיום בסביבת הצעירים מדווחים שהם כבר לא ביחד כך שאדם חגגה 30 בחודש שעבר כשהיא רווקה. אגב, באותה חגיגה גם הבוסית לשעבר, מירי רגב, הגיעה להרים ולפרגן.


אז מעבר ללראות בחורה שעושה בית ספר לרוב החבר'ה שנמצאים איתה על האי, יהיה מעניין לראות איך תתפתח העונה בכיכובה של אדם שכבר קטפה קמפיין ראשון לתכשיטים בעקבות ההשתתפות בתוכנית. בדומה לחברה הטובה שלה משבט ליגאו, בר זומר, שאותה יצא לנו לראות בלא מעט קמפיינים, אולי בקרוב משהו משותף? כך או כך, תודו שכיף לכם לראות אישה חזקה שמגדירה עצמה כ"חתולת רחוב", לא איזו אליטיסטית שבאה מגבוה, ועל הדרך גם נראית מיליון ואחד דולר בבגד ים.

 

 

☀️

A post shared by Bar Zomer | בר זומר (@barzomer) on

 

 

A post shared by Bar Zomer | בר זומר (@barzomer) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי