ככה חוגגים 23: יובל וחגי כובשים את קפריסין

יובל אמזלג וחגי גולדנברג
יובל אמזלג וחגי גולדנברג | צילום: אינסטגרם

מגן מכבי פתח תקווה בעונה החולפת בחר באי השכן כיעד לחגוג בו את יום הולדתה של בת זוגו ההורסת ביחד עם החברים הטובים. לירון שרון עם התמונות

(גודל טקסט)
גברברים יקרים, הנה לכם דוגמא לתפארת למתנה המושלמת לחברה שלכם לכבוד יום הולדתה ה-23. המגן של מכבי פתח תקווה בעונה החולפת ושחקן חופשי בימים אלו, חגי גולדנברג, לקח את האחת שלו, יובל אמזלג ההורסת בריאות לחופשת במלון "קרטוס פרימיום" היוקרתי בקפריסין עם חברים והרבה מאד פינוקים. 


זוג מהמם
הזוג המהמם חוגג בקפריסין. צילום: אינסטגרם


מסתבר שאצל הזוג הצעיר שמתגורר במגדלי צמרת היוקרתיים בתל אביב, העניין הפך למסורת כך שמידיי שנה טסים השניים ליעד אחר. הפעם חגגו הזוג החמוד את יום ההולדת של היפיפייה, שבבעלותה עשרות בגדי הים (טוב היא הפרזנטורית האידיאלית של העסק שלה DEDE), ביחד עם חבר'ה כייפים במיוחד. ניתן למצוא שם את אדל בספלוב החברה הקרובה של יובל ובן הזוג שלה, וזוג שאתם מכירים טוב טוב, גם הם הגיעו מעולם הכדורגל.
 



כמה רומנטי
כמה רומנטיים. צילום: אינסטגרם


 

ציון ואביב, הזוג הכי ספורטיבי בעונה האחרונה של המירוץ למיליון, אביב עם אשתו ההריונית רעות, וציון מלווה בבת הזוג מורין, Dream team בקיצור. קבוצה כל כך חלומית שבטוח לא שכחו אותם במלון עם כל היופי, השמחה ומלחמת הכריות שערכו אמש בלובי. והכי חשוב, חגגו לנסיכה אמזלג יום הולדת עם שירים, בלונים, זיקוקים וכיף חיים. אין כמו קיץ. 




החברים הטובים

החברים הטובים. צילום: אינסטגרם




העיקר שהאישה מאושרת
העיקר שהאישה מרוצה. צילום: אינסטגרם




קורעים את הלילהקורעים את הלילה בקפריסין. צילום: אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי