אמרה "לא" לג'סטין ביבר: הכירו את הנכדה של דייוויד פדרמן

פדרמן
פדרמן | צילום: אינסטגרם

נאיה פדרמן היא הנסיכה החדשה של דיסני ישראל. מעבר לייחס הספורטיבי והקשר למכבי ת"א, הצעירה עלתה לכותרות בעקבות מפגש אקראי עם כוכב הפופ. הפרטים בפנים

(גודל טקסט)

השחקנית נאיה פדרמן היא הנסיכה החדשה של דיסני ישראל. בעקבות הצלחת שובר הקופות הקולנועי, ערוץ דיסני ישראל משיק סדרה חדשה: "פלונטר". השחקנית הצעירה בת ה-16 ונכדתו של דייוויד פדרמן נבחרה לבצע את שיר הנושא ולככב בקליפ לקידום הסדרה.

למי שלא זכה לראות אותה ביציע של מנורה מבטחים לאורך השנים, נאיה התחילה את הקריירה כבר בגיל 8 בפסטיבל שירי הילדים ומאז הספיקה לככב בתפקידים ראשיים בקולנוע: בסרט 'גויאבות', 'האוצר מעבר לנהר' וכמובן בסרט הקיץ 'ג'סטה' שיוצא ממש בשבוע הבא לאקרנים בו מגלמת נאיה את בת הזוג של און רפאלי. כמו כן השנה פדרמן עשתה את צעדיה הראשונים בטלוויזיה, בסדרה 'לצבי יש בעיה' ובתפקיד ראשי בסדרת ילדים. בתיאטרון ממשיכה נאיה לככב במחזמר 'בילי אליוט' לצד שחקנים ותיקים כמו אבי קושניר, דפנה דקל ואושרי כהן.

מעבר לייחוס הספורטיבי שלה והקשר למכבי תל אביב, לאחרונה, שמה של פדרמן הצעירה עלה לכותרות בעקבות מפגש אקראי עם ג'סטין ביבר בבריכה של מלון יוקרתי בלוס אנג'לס – אז ניסה ביבר להתחיל עם השחקנית שדי נשארה אדישה לנסיונות החיזור, בכל זאת היא תפוסה חזק על ידי כוכב הילדים, עומר חזן. 


אמרה לו לא? פדרמן עם ביבר

הנכדה של (אינסטגרם)

פדרמן והחבר (אינסטגרם)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי