עומר אדם, הרבה כדורגלנים וכלה הורסת: אריאל הרוש התחתן

אריאל הרוש
אריאל הרוש | צילום: אינסטגרם

השוער, שעדיין לא מצא קבוצה לעונה הבא, הפך רשמית לבעלה של לי-מאי המדהימה לעיני כ-650 מוזמנים. הפרטים המלאים והתמונות מהאירוע הנוצץ בפנים

(גודל טקסט)
אל תקראו לה יותר לי-מאי יושיע כי מאמש (רביעי) קוראים לה באופן רשמי לי – מאי הרוש. מזל טוב לשוער אריאל הרוש ולאשתו הטרייה ששברו את הכוס אמש באולמי ה'לאגו' בראשון לציון בפני כ-650 אורחים, אחרי שנה של אירוסים ושלוש שנות זוגיות.



ריקן, ורד ובן חיים. מכבי תל אביב, בית"ר ירושלים וספרטה פראג?

אריאל ולי-מאי עם עומר אדם. היה שמח


את היום המרגש החלו השניים במלון רויאל ביץ' התל אביבי. הרוש עם אדי גוטליב וחברים והדוגמנית ההורסת שלו עם צוות גלאם שלא נראה כי נאלץ לעבוד קשה מידי. מדובר באחת הכלות היותר מרשימות שידע הקיץ הישראלי כאשר מיסס הרוש לבשה שמלת כלה בסגנון אלה יווניה של המעצב טל כחלון והייתה פשוט עוצרת נשימה. הרגע הבלתי נשכח בו השניים נפגשו היה אקסטרה מרגש למי שזוכר כי השניים הכירו בשידוך מוצלח, על ידי אחותו האהובה של אריאל, ספיר.


בין האורחים שהגיעו לכבד את הזוג היפה אפשר למצוא את שחקני הפועל תל אביב, אביחי ידין, אוראל דגני וגל שיש. החבר הקרוב רמי גרשון עם המטאור שלו, נטע אלחמיסטר. ליאן בן חיים, מאי ורד, מעיין ריקן והחברות הטובות שלי מרציאנו ההריונית וספיר יודשקין יצחקי. כל אלו ועוד רבים וטובים הגיעו להרים להרושים כשמי שהיה אחראי לשמח חתן וכלה היה הזמר עומר אדם. היה שמח מאד עד השעות הקטנות של הבוקר. מברוק מאיתנו לנשואים הטריים.

 

 

From tomorrow I am forever your's 21/6/2017 lago#

A post shared by ariel harush (@arielharush) on

 

From tomorrow till FOREVER #21/6/2017

A post shared by LeeMaiYoshia (@leemaiyoshia) on

 

רק בשמחות @neta_alchimister @ramigershon5

A post shared by Shai Avital (@shaiavital1) on

 

LeeMay ❤ @leemaiyoshia @lirazagam @chenelkabetz @efratcassouto

A post shared by Tal Kahlon Bridal Couture (@tal_kahlon_bridal_couture) on

 

Mazal Tov @leemaiyoshia My love! ❤ wearing a custom gown from our NEW 2018 COLLECTION Hair by @lirazagam Makeup by @chenelkabetz Jewelry by @efratcassouto

A post shared by Tal Kahlon Bridal Couture (@tal_kahlon_bridal_couture) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי