דייויד וויקטוריה בקהאם חוגגים 18 שנות נישואים

דייויד וויקטוריה בקהאם
דייויד וויקטוריה בקהאם | צילום: אינסטגרם

הזוג המלכותי ביותר באנגליה מציין היום הישג משמעותי במערכת היחסים המתוקשרת בניהם שכללה לא מעט בגידות, ארבעה ילדים וקעקועים. לירון שרון מפרגנת

(גודל טקסט)
עם כל הכבוד לחתונה המדוברת של ליאו מסי ואנטונלה שלו, היום לפני 18 שנים בדיוק התחתן הזוג הנוצץ של הכדורגל האנגלי, דייויד וויקטוריה בקהאם. ה-4 ביולי, יום העצמאות של ארצות הברית הפך להיות התאריך המיוחד של הזוג המלכותי שעבר אין ספור טלטלות במערכת היחסים שלהם שנשארה איתנה עד לעצם היום הזה.



משפחת בקהאם בהרכב מלא
משפחת בקהאם בהרכב מלא. צילום: אינסטגרם


 

אחרי בגידות סוערות, שלושה בנים ובת, אינספור קעקועים, חוזה של שנים עם ההלבשה התחתונה של "ארמני", וכמובן קריירת כדורגל מפוארת, בקהאם הודה הבוקר (שלישי) לאחת שלו בחשבון האינסטגרם שלו המונה כ-40 מיליון עוקבים. בקהאם המום בעצמו מהעובדה שהוא ואשתו נשואים ח"י שנים וכתב: "וואו, באמת עשינו את זה. יום נישואים שמח אשתי, אם ילדי ואשת עסקים מדהימה". הנה אחד שהבין שמה שיש לך בבית זה כנראה הדבר הכי טוב ואין צורך לחפש בחוץ. 




הזוג המלכותי
הזוג המלכותי. צילום: אינסגרם

 

אגב בימים אלו תאמינו או לא, אבל שחקן הכדורגל בדימוס פורץ לראשונה בקריירת משחק. של קולנוע כן? בקאהם משתתף בסרט החדש "המלך ארתור". הסרט בויים על ידי גאי ריצ'י ומככבים בו גם ג'וד לאו ואריק באנה. הסרט מן הסתם מגולל את קורותיו של המלך ארתור בטרם נהיה מלך ויצא לאקרנים בישראל לפני כחודשיים. אם טרם ראיתם אותו במראה הקשוח שכולל צלקות, שיניים רקובות ואפילו אף נפוח יותר, זה בדיוק הזמן. צפייה נעימה. 




הזוג בקהאם חוגג חי שנים

הזוג בקהאם חוגג חי שנים. צילום: אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי